Parodontax Ekstra Yumuşak Diş Fırçası ve Parodontax Diş Macunları


Kısa süre önce FikriMühim'den gelen Parodontax kitimden çıkan Parodontax diş fırçası ve Parodontax diş macunlarını beğenerek kullanıyorum. Özellikle diş implantımın ardından gelen Parodantax extra yumuşak diş fırçasına bayıldım. Yumuşacık kılları ile ağzımda dikiş olduğu zamanlarda bile hiç rahatsızlık hissi vermeden dişlerimi fırçalamama yardımcı oldu. 



Parodontax fırça başlığının arka kısmında bulunan dil temizleyicisi ile ileri geri hareketlerle dilimi de temizleyerek ağız için temizliğimi tamamlıyorum. Sapı diş fırçalarken rahat ve güvenli şekilde fırçayı tutmanız için ergonomik yani kullanılması kolay olarak tasarlanmış. Alt kısmı eli kaydırmıyor.Diş fırçanızın 3 ayda bir yenilenmesi çok önemlidir.



Parodontax diş macunlarının bende olan çeşitleri ultra temizlik ve ferahlık. Kokuları çok güzel mis gibi mentol esanslı. Kendine özgü renkleri ve tadları var. Ben tadlarını beğeniyorum. Diş macunlarının yutulmaması gerekiyor, fırçalama işleminden sonra ağız su ile çalkalanıp tükürülmelidir. Bir diş hekimi tarafından önerilmedikçe 12 yaşından küçük çocukların kullanmasına uygun bir diş macunu değil. 





12 Yorumlar

  1. Ben sensodyne kullaniyorum bir deneyeyim bu markayi da sevgiler❤

    YanıtlaSil
  2. Mentollü kokuları bende çok severim ;) dil temizleyici olmasıda bir artı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bizde sensodyn var ama bakalim aci bir tadi var pek hosuma gitmedi :) eline saglik canm umarım etkilerini görürsn

    YanıtlaSil
  4. Ese producto se ve muy bien, no lo conocía! Feliz Navidad bonita! 🎄🎄🎄

    YanıtlaSil
  5. Diş macununu severek kullanıyorum ama fırçasını hiç denememiştim...

    YanıtlaSil
  6. Başta tadı garip gelse de daha sonra alıştım, severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Dil fırçalama detayını atlamadığın için tebrik ediyorum seni..Bir çok insan uygulamıyor çünkü..

    YanıtlaSil
  8. markanın diş macunlarını çok seviyorum dişlerime çok iyi geliyor =)

    YanıtlaSil
  9. Bu markadan daha önce bir macun kullanmıştım ama çok beğenmedim.

    YanıtlaSil
  10. Bu markayı hiç kullanmadım ama merak ediyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM