Veronique Askılı Koku Keseleri


Evde koku veren değişik materyaller kullanmayı seviyorum. Bazen mum, bazen tütsü, bazen koku keseleri odalara ve bulundukları yerlere harika kokular veriyor, farklı duygular yaşatıyor.
Club Veronique'den gelen askılı koku keselerinin kokuları da evimize mis gibi kokular saçtı. 
İki koku çeşidi var, sabun kokusunu sevdiğimden benim favorim Marsilya Sabunu oldu, ama Lavanta da çok güzel kokuyor. 
Ürün üst tarafında plastik bir asma aparatı bulunan kağıttan yapılmış içinde kokulu minik taşlar bulunan bir kese. 
Evlerdeki giysi dolaplarında, havlu ve nevresimlerin aralarında, otomobillerde kullanılıyor. Ayrıca kötü koku yayan spor çantalarına, kirli çamaşır sepetlerine de koyulabilir.
Kesenin kokusu bittiğinde de içindekiler bir kase içine dökülüp bir süre daha kokusundan yararlanılabilir.




Ürün ile ilgili paketin üzerinde yazan dikkat edilmesi gerekenler ise şöyle; 

Çocuklardan uzak tutunuz. 

Hamilelerin, bebeklerin ve solunum sistemi hastalığı olan kişilerin bulunduğu ortamlarda kullanmayınız.

Gıda maddelerinden uzak tutunuz. 

Doğrudan solumayınız.

Vücuda temas ettirmeyiniz. 

Alerjiye sebebiyet verebilir. 

H317 Alerjik cilt reaksiyonların yol açar. 

P280 Koruyucu eldiven, koruyucu kıyafet, göz koruyucu, yüz koruyucu kullanın. 

P302+P352 DERİ İLE TEMAS HALİNDE İSE: Bol sabun ve su ile iyice yıkayın. 

P333+P313 Ciltte tahriş ya da kaşıntı söz konusu ise tıbbi yardım alın. 

P363 Kirlenmiş giysilerinizi yeniden kullanmadan önce yıkayın. 

P501 İçeriği/kabı tehlikeli atık olarak bertaraf edin. 

2 yıl kullanım süresi var. 

13 gr lık bir paket. 

İspanya'da üretilmiş. 

Satın almak isterseniz tıklayabilirsiniz







10 Yorumlar

  1. Ne kadar hoşmuş.Ben de evde kıyafetlerimin arasına böyle kokular koymayı seviyorum,güzel kokuyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz ürünleri çok seviyorum ben

    YanıtlaSil
  3. böyle ürünleri çok seviyorum ama bu kadar alerjen olması ne kötü :(

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim bunları kokuları çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. Bunlardan ben de aliyorum 😊

    YanıtlaSil
  6. Çocuklar nedeniyle her nekadar kullanamasamda çok hoşuma gidiyor böyle mis kokulu detaylar 😍 güle güle kullanın 😚

    YanıtlaSil
  7. markayı biliyorum yenilenmiş sanırım ^_^

    YanıtlaSil
  8. Lavanta ve marsilya sabunlu olan kokuları merak ettim . Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  9. Severim bu tur kokulari fakat pek rastlamiyorum buralarda❤

    YanıtlaSil
  10. Lavanta kokusuna bayılırım. Bakayım bunlara ben :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM