Küçük Bir Alışveriş

Eşim işten biraz erken çıkıp ayakkabı almaya gideceğini söyledi bana da gelmek istermisin dedi. ben de hazırım tabi :) tamam dedim. en yakın avm olarak Olivium her zaman tercihimiz. hem yakın hem de outlet olduğu için çok uygun fiyata tanınmış birçok markadan çok güzel ürünler alabiliyoruz. 



önce Altınyıldız Classics e girdik, sepetler içinde seri sonu çok kaliteli ürünler vardı. eşim ordan bir kot pantolon ve kahverengi bir kemer aldı, fiyatlar çok iyiydi. ordan Derimod a uğradık. ben hemen 39 numaralı ayakkabıların olduğu reyona yöneldim, eşim kendi numarasına. güzel bir siyah sandalet aldım bol indirimli. çok rahat ve güzel bir modelde. sonra da İnci ye gittik, eşim en sonunda istediği renk ve modelde ayakkabıyı orada buldu ve çok sevindi. 



Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM