Avon Secret Attitude Crush Body Mist

Avon Secret Attitude Crush Body Mist

Meyveli kokuları sevenlerin çok beğeneceği bir önerim var Avon Secret Attitude Crush Body Mist. Body mistler parfümlere göre daha hafif vücut spreyleri, gazsız spreyli yapılarıyla çantada bulundurup ihtiyaç olduğunda birkaç fıst mis gibi olmanızı sağlıyor. 


Avon Secret Attitude Crush Body Mist

Frambuaz, ananas ve badem sütü içeren Avon Secret Attitude Crush Body Mistin 100 ml'lik yumuşak plastikten şişesinin minik şeffaf bir kapağı var, çıkarınca sprey şeklindeki ağız kısmı ortaya çıkıyor. Vücut spreyiniz bittiğinde şişeyi yeniden kullanma imkanınız da var, çevrilerek sprey bölümünü çıkarıp şişeyi doldurabilirsiniz.


Avon Secret Attitude Crush Body Mist

Avon Secret Attitude Crush Body Mistin içeriği ile ilgili üstteki görselden bilgi alabilirsiniz.





24 Yorumlar

  1. oleeey saoool meyveli severiiim :) orman meyveli frambuazlı pasta en çok kikiki :) şeftalili şampuan gibii :) bu da uyar tişkir denemeciiii :)

    YanıtlaSil
  2. I love using body mists :)

    YanıtlaSil
  3. ben meyveli kokuları çok sevmiyorum :) güzel günlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  4. Avon body mistlerinin kokularını çok severim.

    YanıtlaSil
  5. açıp kullanamadım daha bi türlü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaktin olunca kullanırsın inşallah canım :)

      Sil
  6. Güle güle kullan Esra'cığım hafif kokuları ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde ablacıgım :)

      Sil
  7. Meyveli kokuları çok seviyorum . Denemeliyim teşekkürler sende güle güle kullan Esra’cım

    YanıtlaSil
  8. Kokusu buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil
  9. Avon body mistini severek kullaniyorum❤

    YanıtlaSil
  10. Özellikle yaz günlerinde meyveli ürünler çok ferahlatıcı oluyır. Bu güzel ürün önerin için çok teşekkürler Esracım 🤗

    YanıtlaSil
  11. Meyve kokusunu severim, bu misti de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  12. Avon body mist harika kokuyor💖

    YanıtlaSil
  13. Meyve kokuları tam da bana göre. Rengini görünce anlamıştım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM