Olivium'da Küçük Bir Alışveriş

Olivium Alışveriş Merkezi yakınlığı, küçük olması, outlet olması nedenleriyle en çok tercih ettiğimiz AVM. Arabayla gidiyoruz ama 10 dakikada ordayız, trafik sıkıntısı yaşamıyoruz. Fazla büyük AVM leri sevmiyoruz, çünkü eşim ve oğlum çok dolaşmayı sevmiyor, evden ne alacağımızı planlayıp gidiyoruz, sadece o ürünlere odaklanıp satın alıp geri dönüyoruz. Outlet oluşu da fiyatlarının uygunluğuyla bizi cezbeden tarafı. 
Önce İnci ayakkabı mağazasına uğradık, değiştirmem gereken bir ayakkabım vardı. Onu verdim, 2 bot aldım, ancak numaraları olmadığından haftaiçi getireceklerini söylediler, sadece renksiz bir cila alarak mağazadan ayrıldık. 
Dagi den 31.50 TL ye bir ürün alıp ayrıldım, 3 ürün arasından tercih yaptım ve sonuçtan memnum kaldım.


LCW den 39.90 TL ye kahverengi canvas bir pantolon aldım, Bu modelin lacivert ve siyahını kullandığımdan ve çok memnun olduğundan bu rengini de hemen aldım, hem esnek kumaşlı hem de tam bedenime uygun, dar paçalı çok kullanışlı. 


En son olarak da Teknosa'ya çıktık, saç şekillendirme setim bozulmuştu, fiyati biraz fazla geldi ama eşim al diye ısrar edince Philips HP8656/00 Saç Şekillendirme Makinesi aldım 169 TL ye. 5 parçası var. Çok güzel bir ürün, benimki çok iyi bir marka değildi, bundan memnun kalırım inşallah. 






Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM