Vichy Eau Thermale

Bugün bitirdiğim Vichy Eau Thermale kullandığım ikinci kutu. Üründen çok memnunum, düzenli kullanıyorum. Sabahları yüzümü temizledikten sonra havluyla hafif kurulayıp yüzüme sıkıyorum ve kurumasını bekliyorum. Cildimde çok az bir gerilme hissediyorum. Arkasından tonik kullanıyorum, sonrasında serum ve nemlendirici ile bitiriyorum. 
Ürün 50 ml lik spreyli basınçlı kapta. Mineral ve eser elementlerce zengin termal su. Hassas ciltleri rahatlatıyor. Karma, kuru, normal ve yağlı ciltlere de uygun, erkek ya da kadın herkes kullanabilir. Dolaşımı güçlendirerek kızarıklıkları gideriyor. Cildin doğal dengesini güçlendiriyor. Cildinizi bakım kremini kabul etmeye hazırlıyor. 
Katkısız, parfüm içermiyor. Hipoalerjenik özelliğe sahip.



1 Yorumlar

  1. Bende şu sıralar Vichy termal su kullanıyorum oldukça güzel serinletiyor nem vermeside hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM