Black Friday Alışverişim

Black Friday - Kara Cuma ABD'de, sanırım artık tüm dünyada Şükran Günü'nün ertesi sabahı gerçekleşen bir alışveriş çılgınlığı. Bu yıl da 25 Kasım'a denk geldi, ama birçok markada haftasonu da devam etti. 
Bu indirim çılgınlığında özellikle yaptığım bir alışveriş olmadı. Ama Cumartesi günü Olivium AVM'deki Columbia mağazasına mont bakmak için girmiştim, indirimin farkında da değildim. Hep aynı tarz montlardan olduğundan beğendiğim bir model olamadı. Ayakkabılara biraz göz attım. Sonra çıkıp üst katta yemeğimizi yedik. Lakin ayakkabılar aklımda kaldı 😀
Tekrar mağazaya gittik. Görevli olan kız çok ilgilendi, benim beğendiğimden farklı, bu mevsime daha uygun bir model gösterdi. Önce rengi konusunda düşünsem de ayağıma giyince çok rahat olduğunu farkettim. Görevli büyük indirimde olduklarını söyleyince ayakkabıyı kaçırmak istemedim ve 170 TL'ye satın aldım. Normal fiyatı 350 TL civarıymış. Eve gelip deneyince de iyiki almışım dedim.



Ayakkabım mürdüm rengi, önce düşünsem de sonra çok sevdim bu rengi. Su geçirmiyor, bağcıklı, topuk desteği var, bu yüzden çok rahat yürünüyor. 



Bugün de Migros'taki indirimden Listerine ağız bakım ürününü ve Sensodyne True White hassas dişler için uzman beyazlatıcı diş macununu 1 alana 1 bedava fırsatıyla satın aldım. Listerine adeti 20.90 TL, Sensodyne adeti 21.50 TL'ydi. İki üründen de bu fiyatlara ikişer adet aldım. 





3 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM