FOREO LUNA 2 Desteğiyle Karma Ciltler İçin En İyi Makyaj ve Cilt Bakımı Önerilerim



FOREO LUNA 2 


Hergün yapılan cilt bakımı ile kendinizi daha bakımlı, güzel ve cildinizi tertemiz hissetmeniz çok kolay. Sabah ve akşam ayna karşısında yaklaşık 10 dakikada makyajınızı tamamlamış kendinizi yeni güne hazır hissedebilirsiniz.
Karma cilde sahibim ve her gün sabah akşam cildime bakım uyguluyorum. foreo luna 2 desteğiyle karma ciltler için en iyi makyaj ve cilt bakım önerilerim şöyle. 


FOREO LUNA 2

Sabah uyandığımda Neutrogena Hydro Boost jel temizleyiciyi yüzümü ıslattıktan sonra suyla ıslattığım foreo luna 2 üzerine bir pompa sıkıp cihazın silikon fırçalı tarafı ile yüzümde gezdirmeye başlıyorum. foreo luna 2 %100 su geçirmez. Bir tam şarj 450 kullanıma kadar dayanabiliyor. 2 yıl garantili, 10 yıl kalite garantisi var   


FOREO LUNA 2


foreo luna 2 titreşimlerini değiştirerek cihazı yüzümün farklı bölümlerinde kullanmam için beni uyarıyor. Böylece 1 dakika boyunca yüzüme ve boynuma hem masaj yapıyorum hem de cildim bebek gibi yumuşacık ve tertemiz oluyor Yüzümde hiç siyah nokta kalmadı Cihazın rengi karma ciltli oldugumdan mavi. Her cilt tipinin rengi ayrı. 


FOREO LUNA 2

Ardından bir pamuğa Nivea canlandırıcı tonik döküp yüzümde gezdiriyorum. 



Göz çevrem çok önemli Procsin Blue Anemone Q10 göz kremini yüzük parmağıma mercimek tanesi kadar sıkıp göz çevreme pıt pıt hareketlerle masaj yapıp kremimi yediriyorum. 


FOREO LUNA 2 anti-aging

Nivea Aqua Sensation normal ve karma ciltler için canlandırıcı bakım kremi ile cildimi nemlendiriyorum. Bu işlem sırasında da foreo luna 2 cihazının arka yüzündeki anti-aging bölümünü kullanarak hem olan kırışıklıkların ortadan kalkması için masaj yapıyorum, hem olacak kırışıklıkları önlüyorum hem de kremimin cildim tarafından daha iyi emilmesini sağlıyorum.
foreo luna 2 nin harika bir tasarımı var, kullanımı çok kolay, elinize aldığınızda çok rahat kullanıyorsunuz.
Cihazın yaydığı sonik titreşimler %99,5 oranında kiri ve yağı çıkarıyor yaşlanan cilt ile ilgili problemleri ele alırken lekeleri de ortadan kaldırıyor.
 Ön kısmında bulunan hafif çukur bölüme bastığınızda çalışmaya başlıyor durdurup anti-aging bölümüne geçmek isterseniz tuşa bir kez basıp cihazı durduruyorsunuz ardından tekrar bastığınızda bu kez arka bölüm farklı bir şekilde titreşim yapmaya başlıyor.



Makyaj için Gabrini'nin Photo Finish makyaj bazını parmaklarımla cildime sürüp 5 dakika bekledikten sonra 




Gabrini'nin Derma Make-up Cover fondöteninin  102 numarasını Golden Rose kaşık fırçaların 2 numarası ile yüzüme ve boynuma sürüp daha iyi hale getiriyorum. Göz ve dudak makyajımı tamamlıyorum.



Akşamları ise makyajımı Garnier çift fazlı micelları bir pamuğa döküp kolay bir şekilde temizliyorum. Ürün suya dayanıklı makyajlar için uygun yüz, göz ve dudaklarda kullanabiliyorum. Ardından sabah yaptığım gibi ıslattığım yüzümü yine ıslak olan foreo luna 2 ve Neutrogena Hydro Boost jel temizleyici yardımı ile cildimi derinlemesine temizliyorum,
makyajı ve ölü hücreleri cildimden arındırıyorum.
Nemlendirici kremimi uygularken foreo luna 2 nin anti-aging bölümü ile cildime masaj yapıyorum. Kremimin emilimi artıyor gece boyunca cildimin kendini yenilemesine yardımcı oluyor. foreo fiyat detayları ile siz de foreo luna 2 satın almak ya da incelemek isterseniz tıklayabilirsiniz.   



35 Yorumlar

  1. Profosyonel kullanıcı deneyimleriniz ile yarıyolda kalmıyoruz.Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Neutrogena, Nivea severek kullandığım markalar. Temizleyici ve tonik olarak da güvenerek kullanırım.

    YanıtlaSil
  3. Önerilerinizi hanım arkadaşlar değerlendirir inşallah

    YanıtlaSil
  4. Kaşık fırçayı çok sevdim ben de :)

    YanıtlaSil
  5. fiyatı biraz daha uygun olsa aslında düşünebilirdim :D güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir ürün güzel günllerde kullan anti-aging özelliği de harikaymış

    YanıtlaSil
  7. Ürünleri duymuştum fakat ne işe yaradıkları hakkında en ufacık bir bilgim yoktu. Detaylı anlatımınızdan dolayı çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. Foreo luna daha önce görmüştüm ve ilgimi çekmişti..özellikle titreşimli olması beni incele dedirtiyor :))))

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir cihazmış. Bu arada Nivea ve Neutrogena gerçekten başarılı ürünler çıkarıyor. Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için. :)

    YanıtlaSil
  10. keşke evde bir kuaförüm , estetisyenim olsa..herşeyi onlar halletse..hiç anlamıyorum bu işlerden...ama sayenizde öğreneceğim :))

    YanıtlaSil
  11. Güzel yazı olmuş teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  12. Foreo luna ilgimi çeken bir üründü beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  13. Bu Foreo ürününü çok sık görüyorum internette. Biraz çekinceliydim başlangıçta ama olumlu görüşler çoğunlukta; belki bir denerim hassas ciltlere göre olanı da varsa. Tanıttığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Cihaz güzel sonuçlar çıkaracak gibi. Alıp denemek lazım 😊

    YanıtlaSil
  15. Guzel bir urune benziyor canim💖

    YanıtlaSil
  16. Bu güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  17. Foreo nun methini bende çok duydum ama henüz kullanma fırsatım olmadı 🙈Nivea canlandirici tonik kullanıyorum ve gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
  18. Foreo Luna yi merak ettim hemen bakiyorum canim 😍

    YanıtlaSil
  19. çok faydalı ve başarılı bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  20. Çok faydalı bir yazı teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. Harika bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  22. foreo luna2 yi merak ediyordum yazınızdan detaylı bilgi aldım, satın almak istiyorum

    YanıtlaSil
  23. en sağda çift fazlı dediği şey nasııl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyaj çıkarırken kullanıyorum, çalkalayıp pamuğa döküyorum, sonuç güzel :)

      Sil
  24. Ülkemizdeki kur nedeni ile çok pahalı foreolar. Ne yazık ki deneyemiyoruz :((

    YanıtlaSil
  25. Dolar düşsün lütfeeeen :)

    YanıtlaSil
  26. Foreo Luna gerçekten cilt temizliğinde harikalar yaratıyor :)

    YanıtlaSil
  27. Ben o yüz temizleme konusunda acayip üşengeç biriyim ya. Öneriler için çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizleme çok önemli o yüzden ihmal etmemeye çalışıyorum :)

      Sil
  28. FOREO LUNA 2 son dönemde en çok merak ettiğim ve almak istediğim ürünler arasında yer alıyor. Fiyatı biraz daha düşük olsa hiç düşünmem ben de :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM