Avon Anew Protinol Power Serum

 

Avon Anew Protinol Power Serum

Merhaba, son günlerin yeni çıkan ve çok dikkat çeken ürünlerinden biri Avon Anew Protinol Power Serum oldu. Geçtiğimiz günlerde İstanbul'da lansmanı da yapılan ürün ünlü oyuncu Şevval Sam tarafından tanıtıldı. 




Cildinizin sadece 1 haftada çok daha genç ve sağlıkla ışıldamasını mutlaka istersiniz. Deneyen herkeste %100 gözle görülen sonuç veren yeni Avon Anew Protinol Power Serumu ben de denemeye başladım.

Ürün ödüllü Protinol Tip I ve Tip III kolajen desteğiyle cildi güçlendirip Niacinamide ile ciltteki kolajeni koruyor ve cilt yüzeyini yeniliyor.

Avon Anew Protinol Power Serum



1 haftada ince çizgileriniz hafifliyor, cildiniz daha sıkı, daha pürüzsüz, daha güçlü, daha esnek hale geliyor, sağlıkla ışıldıyor, gözenek görünümünüz azalıyor.

Anew Protinol Serum’u sabah ve akşam yüz ve boyun bölgeme 1-2 pompa sıkarak uyguluyorum, ardından yaşıma uygun Ultimate serisinden gündüz/gece kremlerimi kullanıyorum. Hemen emiliyor, sonuç kadifemsi bir cilt.

Tüm dünyadan kadınlarla yaratılan serum klinik ve dermatolojik olarak test edilmiş. Tüm cilt tipleri ve tonlarına uygun.

Avon Anew Protinol Power Serum



Bu mükemmel ürünü siz de denediniz mi? Sonuçları merak ediyorum, yorum bölümüne yazarsanız sevinirim. 

1 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM