Mineroll Doğal Kristal Deodorant

 

Mineroll Doğal Kristal Deodorant

Kullandığım ürünlerin doğal olmasına çok dikkat ediyorum. Internette karşıma çıkan Mineroll Doğal Kristal Deodorantı da %100 doğal içerikli olması nedeniyle hemen kullanmaya başladım. Doğal mineral tuz (potasyum alum) içeriği ile sağlıklı terleme sürecini aksatmadan, gözenekleri kapatmadan ter kokusunu nötralize eden ürünü yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. 




Mineroll Doğal Kristal Deodorant

Paraben, alüminyum türevleri, alkol, kimyasal ve sentetik madde içermeyen Mineroll Doğal Kristal Deodorant, kötü bakterilere karşı bir bariyer oluşturuyor ve 24 saat koruma sağlamayı vadediyor.  

Mineroll Doğal Kristal Deodorant

Mineroll Doğal Kristal Deodorant, 70 gr'lık bir ürün. Doğal kristalden oluşan ürün,  plastik bir kaideye oturtulmuş üzerinde şeffaf plastik bir kapağı var. Kullanırken kapağı açıp ürünün uç kısmını biraz su ile ıslatıyorum. Ben koltuk altımda kullanıyorum ama sizin terleme ve koku sorununuz hangi bölgenizdeyse o bölgeyi temizledikten sonra aşağı yukarı hareketlerle temiz cildinize ürünü sürebilirsiniz. Düzenli kullanımda koltuk altı bölgenizde beyazlama da sağlayabiliyor. Uygulamadan sonra 30 saniye kadar bekledikten sonra giysinizi giymeniz tavsiye ediliyor. Uygulamayı bitirince ürünün ıslattığınız yerini bir peçete ile kurulayıp kapağını kapatarak saklayabilirsiniz.  

Aşırı terleyen bir kadın değilim, koltuk altımda her gün mutlaka deodorant kullanıyorum. Ürünün kullanım sonuçlarından memnunum, sorun yaşamadım. 



Kokusuz ve unisex bir ürün, kadın erkek herkes kullanabilir. Giysilerde leke bırakmıyor. 

Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Vegan bir ürün. 

Ürünü denemek isterseniz Trendyol Egeist Teknoloji mağazasından satın alabilirsiniz.

1 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM