DeneBunu Mart Ayı Kutusu


DeneBunu kutuları içinde deneme ürünleri bulunan, kişinin siteye üye olurken belirttiği özelliklerine göre hazırlanmış, ücretsiz kutular. https://denebunu.com sitesine üye olup, kişisel bilgilerinizi doldurun, her ay çıkan kutulardan sizin özelliklerinize uygun olan varsa, ücretsiz olarak adresinize gönderiliyor. DeneBunu Mart Ayı Kutusu bana ulaştı. İçindekileri paylaşmak istedim.
Clear kepeğe karşı etkili besleyici şampuanın kiraz çiçeği esanslı çeşidi çıkmış, 180 ml'lik deneme boyu, ambalajı tam boyun miniği olarak hem şirin hem de denemek için yeterli miktarda.
Eti Ahenk sütlü çikolatanın 35 gr'lık tam boyu, sütlü çikolataları severim, markanın ürünlerini de severek tüketiyorum.
Simple markasının micellar yüz temizleme mendilinin tek kullanım için paketi. Markanın ürününü kullanmamıştım, makyaj mendilleri çok yeterli olmasa da kullanıyorum, bu ürünü de denemiş oldum, ilk izlenim olarak memnun kaldım.
Mighty Beanz çılgın fasuli, koleksiyonluk minik bir hacıyatmaz. Paketlerden sürpriz çeşitleri çıkıyormuş. Bu tarz bir koleksiyon düşünüyorsanız oldukça eğlenceli bir seri. Bana uğur böceği çıktı, inşallah uğur getirir bu küçük oyuncak.
Siz denebunu.com'a üye oldunuz mu.

42 Yorumlar

  1. Güle güle kullan Esra’cım. Bana da Şubat denebunu kutusu geldi. Clear şampuan vardı içinde. Ben çok beğendim şampuan gayet başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de güle güle kullan Seyhancım, kutular son aylarda daha güzel ürünlerle dolmuş bence :)

      Sil
  2. güle güle kullanın..🙂 bu arada yeni temanız hayırlı olsun,bence güzel olmuş..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ertuğrul Bey :) temam konusunda çok kararsızım, sürekli değiştirip duruyorum, bakalım en son hangisinde karar kılacağım :)

      Sil
  3. Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan fena değilmiş bu ayki kutu -))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, ürün boyları ve çeşitleri oldukça güzel :)

      Sil
  5. güle güle kullan bu ara bana pek denk gelmiyor...

    YanıtlaSil
  6. ah o çukulatalar yok mu bayılıyorum onlara....

    YanıtlaSil
  7. Bilgilendirme için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir paket güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canim dene bunu mart ayi kutunu 😊

    YanıtlaSil
  10. ahenk ve beanz bakıcim bilmiyoduuum :)

    YanıtlaSil
  11. Çok sevdiğim bir kutu oldu denebunu Mart Kutusu . Nisan ayı bugün açıldı ilk dakikalar olduğu halde yetişemedim 🤢

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oldukça güzel içerikli bir kutu Mart kutusu, Nisan kutusuna ben yetiştim ama bana uygun degilmiş, çıkmadı bu ay :)

      Sil
  12. Mart ayı kutusu çocukları da sevindirmiş desene ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle valla gerçi çikolatayı oglumla birlikte yedik, hacıyatmazlara da bayıldım ben :)

      Sil
    2. Denebunu'ya üye oldum ama kutu alma konusunda pek iyi olduğum söylenemez. :) bu ayki kutu da çok güzelmiş.

      Sil
    3. evet, her ay çıkmıyor, kişisel özelliklere göre hazırlanıyor paketler :)

      Sil
  13. Güzel ürünler çıkmış, denebunu sistemini seviyorum

    YanıtlaSil
  14. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  15. Güzel günlerde kullanın, şampuanı merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şampuanı henüz denemedim :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM