HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Ayda bir kez boyatmam ve farklı ısı işlemleri nedeniyle saçlarımda elektriklenme, kuruma, kırılma gibi sorunlar oluşuyor. Bu sorunları kolaylıkla yok eden bir ürün HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi.
HC Ovex 2012 yılında çeşitli saç tiplerine sahip 700'ün üzerinde gönüllü kullanıcının katıldığı ve ürünü iki kez kullandığı bir geliştirme süreci sonucunda formüle edilmiş ve sosyal bir saç bakım ürünü olmak özelliğini kazanmıştır. Ürün kullanıcılardan tam not alana kadar yaklaşık 20 kez formülü değiştirilmiştir
HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi saçlarınızda ipeksi yumuşaklık, göz alıcı parlaklık, kolay taranma, optimum nem ve yağ dengesi, saç teli kalitesinde gözle görülür artış ve saçı ağırlaştırmamayı vadediyor.
Kullanımın etkisi birkaç gün devam edeceğinden, ürünün 2-3 günde bir kullanılması öneriliyor.


HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi

Kendine has, hoş, belirgin bir kokusu olan ürün, beyaz renkli, krem kıvamında, yumuşacık.
Saçlarımı şampuanla yıkayıp duruladıktan sonra havluyla nemini alıyorum. Ardından 
HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisini avuç içime saçım için yeterli miktarda alıp saç derime sürmeden saçlarıma yediriyorum ve 5 dakika kadar ürünü saçlarımda bekletiyorum. 5 dakika sonunda saçlarımı sadece su ile çok abartmadan duruluyorum.

              Ürünün büyük boy 200 ml lik plastik bir kavanozda ve küçük boy 50 ml lik plastik bir tüpte ambalajları var. 


HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi içerik

HC Ovex Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi içeriği hakkında üstteki görselden bilgi alabilirsiniz.
Siz HC Care ürünlerinden hangilerini denediniz, ürünler hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum.

44 Yorumlar

  1. HC Ovex şimdiye kadar kullandığım ürünler içinde saçlarımı en iyi yumuşatanı diyebilirim.Üstelik kokusunuda çok seviyorum.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısınız bende aynı fikirdeyim Filiz Hanım, çok memnunum, sonuç mükemmel, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. HC Ovex için hızlı saç kurtarma ürünü diyorlar. Henüz denemedim saçlarımla uğraşmaktan:)
    Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç rengimi açtırdıktan sonra yıpranan saçlarımı kısa zamanda onardı, tavsiye ederim, ben de ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhaba Esra Hanım :)) Yorumunuz üzerine, saçlarımı nemlendiren iyi bir ürün bulamamıştım.Mutlaka deneyeceğim .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalacağınıza inanıyorum Banu hanım :) sevgilerimle

      Sil
  4. HC ürünlerini ben de çok seviyorum. Özellikle bakım yağı favorim :)

    YanıtlaSil
  5. SAÇLARIM İÇİN İSTEDİĞİM GİBİ ÜRÜN PEK BULAMIYORUM BU ÜRÜNLERİ DENEYECEĞİM BENDE PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER :) GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalacağınızı düşünüyorum, ilginize teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Bu markanın ürünleri çok beğeniliyor, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok memnunum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Cok merak ettiklerimden ama hic kullanmadim, tesekkürler yaziniz icin güle güle kullanin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, kullanırsanız memnun kalacağınızı düşünüyorum :)

      Sil
  8. hc hair care tüm ürünleri harika. ovex maske de gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. HC Care aşık olmamı sağlayan ilk ürün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kullandıklarım arasında favorim :)

      Sil
  10. Güzelbir ürün denenmeli

    YanıtlaSil
  11. Saçları yaglandirmiyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  12. kullanmadım ama tavsiyeniz ve incelemeniz benim için önemli
    teşekkürler bilgiler için

    YanıtlaSil
  13. kesinlikle çok güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  14. Hiç kullanmadım anan mercek ettim doğrusu. Deneyeceğim mutlaka . Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. hc hair care etkili bir ürüne benziyor. Eskiden ben de ayda bir boyardım saçımı ama sonra isyan etti saçlarım. Artık boyamıyorum. Böyle durumlarda kullanılacak güzel bir üürn tavsiye etmişsiniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. Saçı ağirlaştirmamasi iyiymis ben o sorunu çok yaşarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın agırlaşınca hiç hoş olmuyor :)

      Sil
  17. Valla ben saçıma şampuan dışında bir şey kullanmıyorum ama ben bile merak ettim bak :)

    YanıtlaSil
  18. HC'nin saç bakın yağını kullandım güzel marka. Eminim buda güzeldir.

    YanıtlaSil
  19. Ovex in denemeye boyunu kullanmıştım saçlarım yumuşacık olmuştu güzel bir ürün.

    YanıtlaSil
  20. Bana çok lazım olan bir ürün, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, memnun kalacagınıza eminim :)

      Sil
  21. İnanılmaz memnun kaldığım bir maske kendileri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanan herkesin çok begendigi bir maske :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM