Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı

Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı

Hepimiz nemli ve canlı bir cildimiz olsun istiyoruz, bu amaçla Frei Öl markasının ürünlerini kullanmaya başladım. Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı bu ürünlerden biri.
Damlalıklı, 30 ml'lik cam bir şişede bulunan
Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı, cildi pürüzsüzleştirip canlandırmayı, yumuşak dokusu ile hızla emilip yağlı/yapışkan his bırakmamayı vadediyor. Nemlendirme etkisine o kadar güveniyorlar ki memnun kalmazsanız paranız iade garantisi veriliyor.
Doğal yağlar ve vitaminlerin bir birleşimi olan Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağını günlük nemlendirici ya da maske olarak kullanabiliyorsunuz. Cilt üzerinde bariyer oluşturan ürün cildin doğal yenilenmesine katkı sağlıyor
Fondöteninize ya da nemlendiricinize karıştırarak da kullanabiliyorsunuz, ben nemlendiricime 3 damla kadar karıştırarak da kullanıyorum. Fondötenimin içine karıştırınca da fondötenimin kuruyup çatlamasını önlüyor ektra nemlendirme etkisi yaratıyor. 


Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı

Çok şirin bir şişesi olan Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağının kapağı bir damlalıktan oluşuyor, damlalık şişenin içindeyken kauçuk kısmı sıkıp uçtaki cam kısma ürünün dolması sağlanıyor. Damlalığı çıkarıp kauçuk kısmı sıkarak ürünü avucuma alıyorum. Bu tarz ürünlerin iki eli birbirine sürterek hafif ısıtıldıktan sonra sürülmesinin daha yararlı olduğunu okumuştum bu yüzden uygulamayı bu şekilde yapıyorum. 


Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı

Renksiz ve kokusuz bir ürün görüntüsü şeffaf, tam bir yağ kıvamında çok akışkan.

Temizlediğim cildime avucuma damlattığım, cildimin ihtiyacına göre 5 damla kadar Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağını yüzüme, boynuma ve dekolteme masaj yaparak yediriyorum. 5 dakika kadar bekletip ardından nemlendiricimi sürüyorum. Yukarıda yazdığım gibi nemlendiricimin içine birkaç damla ekleyip o şekilde de kullanıyorum. 

Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı

Ayrıca önerilen Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yüz Yağı Yoğun Bakım Maskesi için; 10-15 damla ürünü yüz, boyun ve dekolteye uygulayıp 10 dakika bekletip, yumuşak bir bez ya da peçete ile fazlalıkları temizleyebilirsiniz. 






36 Yorumlar

  1. yüzümü dalinle yıkıyom hihihi :) bu da iyimiş ama bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıkadıktan sonra sürebilirsin bu ürünü :)

      Sil
  2. bende artık 40 yaşını devirdim bu yaşa kadar hiç ürün kullanmadım ama artık şart oldu. Bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. harika bir ürün bu sanki teşekkürler canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bunu görmemiştim kışa doğru deneyebilirim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kışın daha fazla kullanılır, ben şimdi birkaç damla kullanıyorum :)

      Sil
  5. Çok güzel bir ürün ben d kullandım ve çok memnum kaldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. faydalı bir yazı olmuş emeğinize elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Son zamanlarda bu markanın ürünlerini çok görür oldum güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bilgilendirici bir yazı olmuş :) ihtiyaç sahiplerine duyurulurrrr

    YanıtlaSil
  9. Oldukça güzel bir ürüne benziyor kuru yağ kullanmayı sevenler denemeli.

    YanıtlaSil
  10. Yağlı ve karma ciltler için çok uygun değil sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cilt tipine uygun, ben karma cilde sahibim, kendisi yag ama öyle fazla bir yaglı etki bırakmıyor, zaten birkaç damla kullanılıyor

      Sil
  11. Freı öl kullanmaya başlamanın zamanı sanırım. Cildim bu aralar çok kurudu. Umarım işe yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günde birkaç damla yeterli geliyor canım :)

      Sil
  12. Benim kuru cildime de iyi gelebilir deneyeceğim 😊

    YanıtlaSil
  13. Yapış yapış yapmıyor bir de memnun kalmazsanız paranız iade garantisi veriliyor. Harikaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla yapış yapış yapmıyor, hemen emiliyor ve nem olarak geri dönüyor :)

      Sil
  14. Kuru yağlar oldukça popüler, henüz deneyimleyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez kez denedim ve bu üründen çok memnun kaldım :)

      Sil
  15. Ben arada cildime pamuk yağı uygularım kuru ciltli olduğum için.Buda güzelmiş denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirme etkisi mükemmel tavsiye ederim :)

      Sil
  16. Freoil kuru yag denemeyi cok istedigim bir urun💖

    YanıtlaSil
  17. gerçekten de çok güzel Frei öl çok amalı kuru yüz yağı.

    YanıtlaSil
  18. Bu tarz ürünleri çok seviyorum. Frei Öl markasını da listeme ekliyorum ve denemek istiyorum. 🤗

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM