Highgenic Köpük Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici




Mutfakta fırın, ocak, aspiratör temizliğinde kullanmak için yeni bir temizleyici ile tanıştım Highgenic Köpük.Ürün Highgenic markasının yeni çıkan ürünlerinden biri. Spreyli plastik bir şişesi var, ağız kısmındaki yapıdan dolayı istenirse köpük formda minik kapakçığı açılarak istenirse sıvı formda sıkılarak kullanılıyor. Alttaki fotoğrafta ağız kısımda minik bir kapakçık var. Ben köpük formda kullanmayı daha eğlenceli bulduğumdan köpük olarak kullanıyorum. Bence temizlik şirketleri de bu ürünü kullanmalı.




Mısır patlattığım için içinde yağ kalıntıları olan çelik tenceremin önceki ve sonraki görüntüsünü üstte görebilirsiniz. Kullandıktan sonra bol bol duruladım. 





Highgenic Köpük zorlu yağ lekeleri, yanmış yağ artıklarının olduğu fırın tepsilerinde, fırın tellerinde, mangal tellerinde, fırın aspiratör parçalarında, ocaklarda, tava ve tencerelerde kullanılıyor. 

Ürünü temizleyeceğim yüzeye 5-10 cm yaklaştırarak sıktım ve 5-10 dakika beklettim. Yoğun kirlerde 1-2 saate kadar bekletebilirsiniz. 
Temizlerken ıslak bir sünger ya da bez yardımıyla silip ardından durulayın. 
Fırını temizledikten sonra fırının en az 8 saat kullanılmaması gerekiyor.


temizlik avcıları programında bu ürün kullanılmalı bence tavsiye ediyorum çok pratik harika sonuç veriyor. Temizlik benim işim



Kullandığım temizlik malzemeleri arasında favorim olan Highgenic Köpük Temizleyiciyi alüminyumda, elektrik bağlantılarında, boyalı yüzeylerde, bakırda ve muşambada kullanmamak gerekiyor. 

Fırınların boyalı kısımları olduğundan dikkatli kullanılmalıdır. 

Ayrıca kullanırken yer zeminine gelmemesine dikkat edilmelidir. 

Ürünü kullandıktan sonra ellerinizi bol suyla yıkayın. El, yüz, vücut ve gıda temizliğinde kullanmayın. Dikkat edilmesi gereken diğer hususları üstteki görselden okuyabilirsiniz.








46 Yorumlar

  1. BiZim Blogger etkinliğimizde sponsor olmuştu bize ürünleri gerçekten çok güzel kaliteli kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürünmüş. Ben genelde Cif kullanıyorum ocak temizliyinde. En son merak edib Titizin yağsökücüsünü aldım. Çook berbat bir şeymiş.Teşekkürler güzel paylaşım için.❤

    YanıtlaSil
  3. Necesitó un producto como este !feliz domingo!👌👌👌

    YanıtlaSil
  4. Aspiratör temizliği mutfak temizliğinde en sevmediğim kısım. Bu işimi kolaylaştıracak bir ürün kullanmak elbette ki isterim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuçtan memnun kalacağınızdan eminim :)

      Sil
  5. Ben de deneyeceğim bundan bakalım nasılmış? Kimyasal ağırlıkları evden yavaş yavaş çıkarmak lazım aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üründen memnun kalacağınıza inanıyorum :)

      Sil
  6. Bu markanın ürünlerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Fantastic post, dear!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  8. Bunu denemedim Esracım, markete gittiğimde ben de bakayım...

    YanıtlaSil
  9. Büyük rahatlık bu ürünler, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Böyle bir ürüne ihtiyacım var, ben de alayım..

    YanıtlaSil
  11. Başka bir markanın köpük temizleyicisinden yoğun kokusu yüzünden memnun kalmamıştım.Bu marka aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Fırın konusunda da keşke başarılı olsaydı. Bu tarz ürünlere ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  13. ooo saoool faydalı bilgiiii işe yaraaar :)

    YanıtlaSil
  14. Estupendo post! Gracias por tu visita!💜💜💜

    YanıtlaSil
  15. Esra canım senin de cam ocak sanırım. Kullandıktan sonra kalıntı bırakıyor mu cam ocakta?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kalıntı bırakmadı canım, sildikten sonra tekrar ıslak bezle sildim durulama amaçlı.

      Sil
    2. Hayır kalıntı kalmıyor

      Sil
  16. Marketlerde varmı bu ürün

    YanıtlaSil
  17. Mükemmel bir ürün fırın temizliğimi aspiratör temizliğimi hep bununla yapıyorum

    YanıtlaSil
  18. ocağı çiziyormukullanan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ocagim cam, sürekli kullanıyorum, bir ıslak havlu üerine püskürtüp kullanıyorum hiç çiik olmadı

      Sil
  19. Bugün ilkkez kullandım, daha önce niçin denememişim,şimdiye kadar kullandığım en güzel yağ çözücü 👏👏👏

    YanıtlaSil
  20. Bende severek kullanıyorum başarılı bir ürün .

    YanıtlaSil
  21. Highgenic Köpük Fırın, Ocak, Mangal, Aspiratör Temizleyici her eve lazım. Gerçekten hayat kurtarıyor. Her yer pırıl pırıl oluyor bu tarz ürünlerle.

    YanıtlaSil
  22. Yazınız ayrıntılı, güzel açıklamalar olmuş. egitimci sitesi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM