Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı

Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı

Reinigungsöl&Maske

Günlük cilt temizliğinde sabah ve akşam kullanabileceğiniz, yağ şeklindeki yapısıyla ve temiz içeriğiyle tavsiye edeceğim bir ürün Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı. Temiz içerikten bahsetmek istediğim, ürünün içeriğinde alkol, renklendirici, mineral yağlar (parafin), koruyucu madde, PEG/PEG türevleri, silikon ve hayvansal etken maddeler bulunmuyor. (PEG Polyetyleneglycol toksik yani zehirli özellikleri olan maddelerden biri) 

100 ml'lik, şeffaf sert plastik, üstten pompalı bir şişede bulunan Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı, yine şeffaf bir kapağa sahip. Hafif, pudramsı, kendine has, güzel bir kokusu var, kokusunu ben çok sevdim, ellerimi kokluyorum sürekli. 

Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı, günlük cilt bakımında yüz temizliği, detoks etkisi, maske, nemlendirme ve pürüzsüz bir cilt vadediyor.
Cilt ve göz uyumu dermatolojik ve oftalmolojik olarak onaylanmış.

Kullanımı

Ürünü şişesindeki etikette anlatıldığı gibi, 2 şekilde kullanıyorum. 

Günlük cilt temizliği için; sabah ve akşam kuru ellerime 5 doz sıkıp yüzüm de kuruyken gözlerimi kapatıp tüm yüzüme masaj yapıyorum. Ardından yüzümü ılık su ile iyice duruluyorum ve hafifçe kuruluyorum.
Detoks maskesi için; akşam cilt temizliği yaptıktan sonra  kuru ellerime 5 doz sıkıp kuru yüzüme göz çevresi hariç ovarak sürüyorum. 5 dakika bekletip ılık su ile iyice duruluyorum ve hafifçe kuruluyorum.

Frei Öl Çok Amaçlı Kuru Yağ yazımı okumak için tıklayın.


Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı



Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağının içeriğinin %76'sı doğal yağlardan oluşmuş, sabun içermiyor. İçerik için alttaki görselden bilgi alabilirsiniz.

Kullanmaya başladıktan sonra 6 ay içinde ürünün tüketilmesi gerekiyor. Son kullanma tarihini ürün şişesinin altında görebilirsiniz.

Alman markası olan Frei Öl, Almanya'dan ithal edilerek ülkemizde satılıyor. Markanın online sitesinden ürünleri inceleyebilir ve satın alabilirsiniz.


Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı içerik





42 Yorumlar

  1. elimde 2-3 tane yağ var bitince şans vereceğim kesinlikle buna da..

    YanıtlaSil
  2. ❤❤❤pudra kokusu favorimm

    YanıtlaSil
  3. İnceleme ve detaylar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Freı öl deroks etkili yüz yağını deneyeceğim. Tanıtım için teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
  5. Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı doğal içeriklere sahip olması çok iyiymiş. Ben de bu tür üürnler kullanacağım zaman doğal içeirkleri tercih ediyorum. Teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogal içerikli ürünleri tercih ediyorum :)

      Sil
  6. Keşke marketlerede gelse yaa online alamayanlar napıcak hiç bılmıyorum, güzel ürün çünkü bu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka Watsonslarda satılıyor diye biliyorum :)

      Sil
  7. İlk kez gördüğüm bir marka ve ürün. Merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  8. Baya sevenleri var ben de hemen deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  9. Frei öl markası ilgimi çekti, burada da vardir belki bakacagim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alman markası oldugundan vardır belki :)

      Sil
  10. Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı taınımıtı çok güzel olmuş %76 doğal yağlardan olması da sanırım iyi teşekkürler esra hanım

    YanıtlaSil
  11. saool iyimiiş iyi cegeleer :)

    YanıtlaSil
  12. makyaj yazısı da olsa bir yorum bırakalım:)
    ben de beklerim sayfama :))
    kitaplı günler… :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir ürüne benziyor, güle güle kullan 💕

    YanıtlaSil
  14. Sayenizde yeni ürünleri tanıma fırsatını uyur teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni ürünleri kullanmayı çok seviyorum :)

      Sil
  15. Frei ol ürünlerini henüz denemedim ilk fırsatta detoks etkili yüz temizleme yağını alacağım.

    YanıtlaSil
  16. Frei Öl Detoks Etkili Yüz Temizleme Yağı ilgimi çekti, denenmesi gereken ürünlerden :)

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullan Esra'cığım. :)

    YanıtlaSil
  18. Bu ürünü ilk defa gördüm.Aklimda olsun💗

    YanıtlaSil
  19. Merak ettiğim ürünlerden biri :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM