Dr.Oetker Köstebek Pasta



Dr.Oetker Köstebek Pasta


Dr.Oetker Köstebek Pasta pratikliği ve mükemmel lezzeti ile markanın çok sevdiğimiz bir ürünü. İsterseniz özel günlerde, isterseniz de tatlı istediğinizde kısa sürede tamamlayarak sevdiklerinize ikram edebilirsiniz.





Dr.Oetker Köstebek Pasta için detaylı YouTube videomu üstten izleyebilirsiniz.



Dr.Oetker Köstebek Pasta


Dr.Oetker Köstebek Pasta paketinden un karışımı, krema karışımı ve çikolata parçacıklarının olduğu üç tane poşet çıkıyor.


Dr.Oetker Köstebek Pasta


Turbo fırınımı 160 derecede önceden ısınması için açıyorum. Kekini pişirmek için 26 cm'lik kelepçeli bir kek kalıbını yumuşak margarini fırçayla sürerek yağlıyorum. Kelepçeli kek kalıbı pişen kekin kalıptan kolay çıkarılmasını sağlıyor. Derin ve büyükçe bir kaba paketten çıkan un karışımını döküyorum, üzerine 2 yumurta, 100 gr kadar yumuşak margarin ve 8 yemek kaşığı soğuk süt ekliyorum. Malzemeleri mikser ile çırpıp önceden yağladığım kek kalıbına alıyorum. Isıtılmış fırında yaklaşık 30 dakika kek kabarıp üzeri çatlayana kadar pişiriyorum. Yumuşacık mis gibi kokan bir kek oluyor.


Dr.Oetker Köstebek Pasta


Kek pişerken Dr.Oetker Köstebek Pastanın içine koyacağım kremayı hazırlamak için, yine derin bir kaba krema karışımını döküyorum, üzerine buzdolabında soğutulmuş 3,5 çay bardağı sütü ekleyerek mikserle çırpıyorum, birkaç dakikada krema meydana geliyor. Kremanın içine paketten çıkan çikolata parçacıklarını dökerek karıştırıyorum.



Fırından çıkan keki 5 dakika kadar bekletip bir kaşık ile içini başka bir tabağa boşaltıyorum. Çıkan parçaları kaşıkla iyice ufaltarak pastanın üst kısmında kullanmak üzere hazırlıyorum. Kalıpta kalan alt tabanın orta kısmına ortadan ikiye kestiğim muzları yerleştiriyorum, yaklaşık büyüklüğüne göre 3 tane muz yeterli geliyor. Muzların üzerine hazırladığım kremayı dolduruyorum. Kremanın üzerine de orta kısmı hafifçe kabarık olacak şekilde kek parçacıklarını yerleştiriyorum. 
Dr.Oetker Köstebek Pasta hazır. Biraz buzdolabında beklerse daha lezzetli oluyor, yapanlara şimdiden afiyet olsun.





32 Yorumlar

  1. Elinize sağlık nefis olmus

    YanıtlaSil
  2. Ay ben bunu cok severim😍😍

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor ama bana meşakkatli geldiği için yapmaktan çekiniyorum açıkçası 🥴

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çabuk oluyor, detaylar fazla olsada :)

      Sil
  4. harika görünüyor canımda çekmedi deyil yani. tarif ve paylaşımınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. çok pratik ve lezzetli oluyor ..teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  6. Köstebek pastayı çok severim. kendim yapıyorum. Dr oetker köstebek patayı da denemek isterim. Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin yaptıgınızın lezzetini merak ettim :)

      Sil
  7. Enfes duruyor :) malzemeleri alıp yapıyorummmm

    YanıtlaSil
  8. çok güzel gözüküyor gerçekten ellerinize emeğinize sağlık esra hanım

    YanıtlaSil
  9. DR Oetker köstebek pasta çok güzel görünüyor. Elinize sağlık. Ben şekeri ve şeker içeren her şeyi tamamen bıraktım. 5 yılı geçecek neredeyse. Ama çok nadir bir yerde ikram edilirse falan yerim. Böyle zamanlar için gayet güzel bir seçenek olabilir. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız ben de sizin gibi yapabilmek isterim :)

      Sil
  10. buna bayılırım herhaldesiii :) doktor otkerden bir randevu daha alayım barik :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel görünüyor elinize sağlık :*

    YanıtlaSil
  12. Çok sevdiğim bir lezzet.Üstelik uygulaması da pratik !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın çok pratik hemen hazırlanıyor :)

      Sil
  13. Hazır ürünler pek kullanmıyorum artık ama Dr. Oetker'in en sevdiğim ürünlerinden biri bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk hazırlanması gereken zamanlarda çok iyi

      Sil
  14. Çikolatalı olan her şeyi çok seviyorum, eline sağlık, afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatalı şeyleri ben de severim, teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM