Loess Siyah Nokta Burun Bandı

Loess Siyah Nokta Bandı

Geçtiğimiz günlerde sürpriz bir kargo aldım. Paketin içinde bir kutu Loess Siyah Nokta Bandı vardı. Yepyeni bir ürün olan bantlar Şok Marketlerde satışa sunulmuş ve fiyatı oldukça uygun. Çay Ağacı Yağı (Tea Tree Oil) içeriyor ve bu yağ sayesinde derinlemesine temizlik ve bakım sağlıyor. Burun bölgesindeki gözenekleri tıkayan siyah nokta, yağ, kir ve makyaj kalıntısı gibi istenmeyen faktörlerin temizliği için kullanılıyor. Hassas ve derinlemesine temizlik, rahatlık vadediyor.


Loess Siyah Nokta Bandı

Loess Siyah Nokta Burun Bandı karton bir kutuda satılıyor, kutunun içinden 6 adet burun bandı, tek tek paketlenmiş olarak çıkıyor. Tekli paketler işaretli yerlerinden kolaylıkla açılıyor. 


Loess Siyah Nokta Bandı

Loess Siyah Nokta Bandının alt kısmında şeffaf bir koruyucu var, bant ile koruyucu film çekince hemen ayrıldı. Temizleme jeli ile temizlediğim ve kurulamadığım burnuma koruyucusundan ayırdığım hafif, hoş bir kokusu olan bandı yapıştırdım. Burnumun ıslaklığı ile bant hemen yapıştı ve çekmeden asla çıkmayacak şekilde iyi sabitlendi. Yapıştırılacak bölümün yeterli miktarda ıslak olması gerekiyor.
Bandın yapışan alt kısmı sarı renkli, üst kısmı beyaz, kumaşımsı bir yapıda.
Burnumun üzerinde siyah noktam yok sayılır ama bu tarz bantlar en azından burun üzerindeki yağları temizliyorlar.
Yaklaşık 15 dakika, kuruyana kadar beklettiğim
Loess Siyah Nokta Bandını iki ucundan çekerek yavaşça kaldırdım. Ürünü çıkarmakta zorlanırsanız biraz ıslatarak çıkarmanız öneriliyor. 


Loess Siyah Nokta Bandı

Burnumun üzerinden çıkardığım Loess Siyah Nokta Bandının üzerinde minik minik yağ yükseltileri görünüyordu. Ellerimle dokunduğumda da burnumun üzeri yumuşacık, pürüzsüz bir hale geldi. Temizlenmiş cildim bile daha pürüzsüz oldu.  
Loess Siyah Nokta Burun Bandı sadece burun üzerinde kullanıma uygun, başka bir yerde kullanılması önerilmiyor. 
Hassas, yaralı, yıpranmış ciltlerde, ben ve sivilce bulunan bölgelerde ürünün uygulanmaması gerekiyor. 
Bantlar tek kullanımlık.
Her gün kullanıma uygun değil, iki kullanım arasının 5 gün kadar olması uygun.
Bant, maske, krem gibi yüz ürünleri ile sorun yaşadıysanız ürünü kullanmayın. 
Ürünün kullanımı sırasında alerjik reaksiyon, rahatsızlık ya da sıkıntı yaşarsanız hemen çıkarın. Rahatsızlık geçmezse bir sağlık kuruluşuna başvurun. 
Çocukların ulaşamayacağı serin ve kuru bir yerde saklayın.
Loess Siyah Nokta Burun Bandı içerik
Polyvinyl Alcohol, glycerin, almond oil Peg-6 esters, hamamelis, virginiana extract, metaleuca altemfolia (tea tree) leaf oil, dipotassiuym glycyeehizate.


40 Yorumlar

  1. uzun zamandır bu tarz ürünleri hiç kullanmıyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihtiyaç oldugunda kullanılabilecek bir ürün, güzel sonuç veriyor :)

      Sil
  2. hafif, hoş bir kokusu olması ilgimi çekti. Not alıp alışverişte tedarik edeyim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda çok sık karşılaştığım bir ürün. Merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. İyi bir siyah nokta bandı bulmak zor oluyor Esracım bu tavsiyen için teşekkürler. İlk fırsatta bakacağım :)

    YanıtlaSil
  5. Deneyimini paylaştığın teşekkürler ablam.

    YanıtlaSil
  6. denemeliyim ben de bunu teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Loess Siyah Nokta Burun Bandı pratik kullanımlı bir ürüne benziyor. Bir ara çok sık kullanırdım bu tür ürünleri. İhtiyaç olduğunda bunu deneyebilirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Bunu denememiştim memnun kaldın sanırım:)

    YanıtlaSil
  9. Başarılı bir ürüne benziyor,merak ettim.Görünce alıp deneyeceğim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenecegini düşünüyorum, sevgiler :)

      Sil
  10. hımmm saoool lazım olanlara söleriiim :)

    YanıtlaSil
  11. Bu ara cildim eskisi kadar sorunlu olmadığından bu yaz ürünleri denemeyi bıraktım.Kışın daha çok makyaj yaptığım döneme bakarım mutlaka;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazın çok makyaj yapmıyorum ben de :)

      Sil
  12. ilk fırsatta ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  13. Eskisi gibi sık kullanmasam da elimin altında 1 tane bulunduruyorum. Buna da bakayım :)

    YanıtlaSil
  14. Zaman zaman ben de mutlaka kullanıyorum bu bantları, gerçekten iyi sonuç veriyor. Güle güle kullan Esra'cığım. :)

    YanıtlaSil
  15. Bimden alıyordum hep şok markettemi satılıyor bu sankı oyleydı yazdınmı goremedım yukarıda :/

    YanıtlaSil
  16. şok markete gittim bir şey alacaktım ama neydi ki diye düşündüm hatırlayamadım tabi :)) yarın alacağım unutmazsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafada çok iş olunca unutuyor insan, yarın alırsın inşallah tatlım :)

      Sil
  17. Çok teşekkürler bu güzel ürün önerin için. Güle güle kullan canım 🤗

    YanıtlaSil
  18. Denemediğim bir ürün loess siyah nokta bandını en kısa sürede alacağım.

    YanıtlaSil
  19. Loess siyah nokta burun bandı tavsiyen için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM