Dermokil Spa Duş Jeli Hindistan Cevizi


Dermokil markasının ilk kez duş jelini kullandım. Genel alışveriş yaparken hiç denemediğim ürünleri almayı tercih ediyorum. Bu kez de T-Shop'ta rastladığım Dermokil Spa Duş Jeli Hindistan Cevizi çeşidini satın aldım. Hindistan cevizi kokusunu çok severim. 
500 ml'lik yumuşak plastik şeffaf bir şişede satılan Dermokil Duş Jeli, mat beyaz, akışkan, çok güzel kokulu bir ürün. Üstten açılan çıtçıtlı bir kapağı var. Şişenin şekli elde tutuş için uygun, ürün kolaylıkla akıyor, duş lifinin üzerine dökünce köpürmesi güzel. 



Dermokil Duş Jeli, içeriğindeki doğal özler ve kil mineralleri ile tüm cilt tiplerinde özel bakım sağlamayı, cildi temizlerken cildin nem dengesini korumaya yardımcı olmayı, ciltte ipeksi bir dokunuş sağlamayı vadediyor. 
Göz ile teması halinde bol su ile durulanması öneriliyor. 

10 TL civarı bir fiyata aldım.


İçeriği ile ilgiyi bilgiyi üstteki görselden okuyabilirsiniz. 



33 Yorumlar

  1. Estupenda entrada! Feliz día! 💛💛💛

    YanıtlaSil
  2. kokusu yoğun ve kalıcı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yoğun değil ama yeterli kokusu, kalıcılığı fazla değil.

      Sil
  3. Dermokil dik jelinin kokusunu bende çok beğendim. Geçen hafta kızım almış bende denedim. Geçerli puanı aldı benden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de diğer kokularını denemek istiyorum şimdi :)

      Sil
  4. Bunu kullandım Esracım harika kokusu bir yana bir de yumuşacık yapıyor cildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok sevdim, tekrar alırım mutlaka Yeşimcim :)

      Sil
  5. ben bu ürünü kullandım fena değil ama güzel kokuyor diyede bol bol döküyorum sonra sıkıntı teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. İlk palmolive benzettim dermokil kullanmadım hiç alırmıyım bilemedim aslında. Kokusu güzeldir eminim buna <3

    YanıtlaSil
  7. I've never heard of this product before!

    YanıtlaSil
  8. hindistancevizli herşeye bayılıyorum...teşekkürler canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Dermokilin duş jelini ilk kez gördüm mutlaka denemek isterim.

    YanıtlaSil
  10. dermokilin diğer ürünlerini seviyorum ama bunu henüz denemedim

    YanıtlaSil
  11. Bu markanın duş jelini hiç kullanmadım. Kokusu güzelse denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız beğenirsiniz bence, fiyatı da uygun :)

      Sil
  12. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    YanıtlaSil
  13. deniyom bütün duş jellerini saaaol buna da bakarımm. blogun güzelleşmiş holeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni tema uyguladım deep biraz üstünde düzenleme yaparsam daha da iyi olacak sanırım, sevinmene çok sevindim ;)

      Sil
  14. Dermokil markasi ne yazik ki Avusturyada yok, güzel bir ürünmüs canim 😊

    YanıtlaSil
  15. Dermokil markası iyi bir marka Esra Hanım. Daha önce bazı ürünlerini kullanmıştım. Memnun kaldım. Eminim bu da çok iyi bir üründür. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için.

    YanıtlaSil
  16. Hindistan cevizi çeşidini deneyeyim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  17. kullanmadım ama yorumlarda güzel kokuyo deniyo bi bakim o zman..🙂 bi de galiba ben sizi eskiden takip ediyomuşum profil resmini bulamadım kendiminkinin ama takip ediyomuşum..bide yukardaki açılır pencere yazının okunmasını zorlaştırıyo,buna bi çözüm bulsaniz iyi olur..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, ben de farkındayım, temayı değiştirmeye çalışıyorum ama vakitsizlikten çok ilgilenemedim

      Sil
  18. Yaza en çok yakışan kokukardan biri ✌️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM