Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi

Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi


Özellikle soğuk havalarda el kremleri vazgeçemediğim bakım ürünlerinin başında geliyor. Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi de son kullandığım krem. Hem ellerde hem vücudun ihtiyaç duyulan diğer bölümlerinde kullanılabiliyor. Çok yoğun olmayan bir krem, kremden daha çok losyona daha yakın bence.
Tüm vücut tipleri için üretilen krem, Isparta'dan elle toplanan gül çiçeklerinin damıtılarak saf yağlarının ve özlerinin %100 organik Argan ve doğal sertifikalı Shea yağı ile birleşmesiyle oluşuyor. E vitamini de içeriyor. Cildinizi besleyip, nemlendirmeyi ve yumuşatmayı vadediyor. 
Boyar madde, sentetik esans, aroma, paraben, alkol, silikon, mineral yağ ve hayvansal madde içermiyor.


Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi


Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi , beyaz renkli, belirgin şekilde gül kokan bir ürün. Kokusu doğal gül kokusu. Çok kolay sürülüyor ve hemen emiliyor, ellerimde yumuşak bir his bırakıyor. Kokusu bir süre kalıyor. Dermatolojik olarak test edilmiş.


Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi


Otacı Gül Kürü El ve Vücut Kremi, yumuşak plastikten, çıtçıtlı kapaklı, 75 ml'lik bir tüpte satılıyor. Fiyatı 15 TL. 
25 derecenin altındaki oda sıcaklığında, direkt güneş ışığından uzakta, ağzı sıkı kapalı ve ambalajında saklanması gerekiyor. 2 yıl içinde tüketilmesi gerekiyor. Vegan bir ürün.
Türk Malı Kurtsan İlaçları tarafından Balıkesir'de üretiliyor.




24 Yorumlar

  1. Gülü çok seviyorum ama kokusu yoğun olursa pek hoşuma gitmiyor. Otacı Gül Kürü El ve vücut losyonu denedim . Memnun kaldım. Söylediğin gibi kokusu çabuk geçiyor ama yumuşaklığı daha kalıcı.

    YanıtlaSil
  2. Great post, dear! Looks awesome!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  3. Otacı güzeldir ben severek kullanırım.

    YanıtlaSil
  4. Gülün kokusu buralara geldi Esracim 😍

    YanıtlaSil
  5. Otacı el kremlerinin hem kokusu hem hızlı emilimi hoşuma gidiyor benim :))

    YanıtlaSil
  6. Estupenda entrada! Espero verte pronto por mi blog! 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
  7. Hemen emilmesi ve yumuşaklık hissi vermesi ne güzel..

    YanıtlaSil
  8. heey ne güzel bilgi buu, otacı seviyom, güllü şeyleri de seviyom, rosense kullanıyom bunu da alırım sevindiiim :)

    YanıtlaSil
  9. içeriği de temiz ne güzel..

    YanıtlaSil
  10. otacının bu serisi güzel olmuş bence..

    YanıtlaSil
  11. Gül kokusunu ben de severim. Teşekkürler Esra😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  12. Daha onceleri otacinin el kremlerini kullandim her urunu cok guzel💖

    YanıtlaSil
  13. Gül kokusunu ayrı severim . Denenecekler listesine ilave ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el kremi ve gül kokusu birarada çok sevdim ben

      Sil
  14. Gül kadar cilde iyi gelen hiçbir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyorum gül içeren ürünleri

      Sil
  15. Çok sevdim yanı başımda hep :)

    YanıtlaSil
  16. gül kokusu biraz ağır geliyor bana ama kullanan arkadaşlarım memnun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız herkes farklı kokulardan hoşlanıyor ben gül kokusunu çok severim :)

      Sil
  17. gülün faydalarını bilsem de maalesef gül esanslı ürünler kullanamıyorum:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM