Choco Pie - Orion

Choco Pie

Kahve ya da çayın yanında çikolatalı atıştırmalıkları herkes seviyor. Bugün ilk kez denediğim Choco Pie den bahsetmek istiyorum. Çikolatalı lezzetleri yemek bana mutluluk veriyor.


Choco Pie

6'lı ve 12'li karton kutularda satılan Orion Choco Pie tek tek paketlenmiş, 30 gr'lık, arası marshmallowlu, yumuşacık iki dilim kekin lezzetli çikolata ile kaplanmasından oluşmuş. Kokusu çok güzel, mis gibi çikolata kokuyor. 


Choco Pie

Büyük küçük herkesin beğenerek tüketeceği Choco Pie favorilerime eklendi bile. 


Choco Pie

Kutu üzerindeki 100 gr Choco Pie nin içerdiği besin öğeleri de yukarıda. 




23 Yorumlar

  1. İnşallah kalorisi çok değildir. Teşekkürler Esra😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  2. Choco Pie - Orion ben çok beğendim lezzetini

    YanıtlaSil
  3. I would like to try it❤

    YanıtlaSil
  4. halleye benziyor sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok Lupponunkine benziyor, kekleri yumuşak :)

      Sil
  5. Malum ben şekersiz yaşamı seçtim.Ama çokta lezzetli gözüküyormuş :))

    YanıtlaSil
  6. ama canım çekti şimdi benim ya :(

    YanıtlaSil
  7. Gördüğümde alıcam ben de.. Bizim minik oğlanı sevindirmelik tam da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik sınırlı satış yerleri var zamanla çoğalır umarım :)

      Sil
  8. Tam sıcak kakaoya batırıp yemelik :)))))

    YanıtlaSil
  9. Esracim aksam aksam muzur seyler ekledin 😃

    YanıtlaSil
  10. ayy bayılırım böle şeylereeee bunu da denerim zaten halley hastasıyıım :)

    YanıtlaSil
  11. Nefis görünüyorlar hepsini yerdim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM