Love Butter Keratin Biotin Saç Maskesi



Love Butter Keratin Biotin Saç Maskesini bir süredir kullanıyorum, iki kavanoz üst üste kullandım. Bana tanıtım amacıyla gönderilmişti , bitirdikten sonraki yorumlarımı yazmak istedim. 

Ürün özellikle kuru ve yıpranmış saçlar için öneriliyor, ama tüm saç tipleri de kullanabilir, benim saçlarım da boyadan yıpranıyor, bakım istiyor ve oldukça kuru. 

Vaatleri x2 güçlü saçlar, hızlı saç uzaması, saçın yumuşaklık ve parlaklığını arttırması, saç kaybını önlemesi, zayıflamış saç köklerini canlandırması. Yazlıktan döndükten sonra deniz ve güneşten, ayrıca yazlık evimizde kuyu suyu kullanılıyor bu suyun sertliğinden saçlarım çok yıpranmıştı, dökülüyordu. Bu maske benim saçlarımda vaatlerini yerine getirdi, saçlarım güçlendi, uzaması belirgin olarak çok hızlandı, dökülmesi bitti, yumuşadı ve canlandı. Üründen çok memnun kaldım.


Love Butter Keratin Biotin Saç Maskesi

 

Duştan çıktıktan sonra saçlarımı tararken uyguluyorum, saçlarımı tararken açılmasına yardımcı olmadı, benim saçlarım çok karışıyor, taraması genelde zor. Bu yüzden bu özelliği benim için önemli olmadı. Uygulamadan sonra saçlarım ağırlaşmadı. Uyguladıktan sonra saçların havlu ile sarılması öneriliyor, ben bunu yapmadım, tararken uyguladım, kendi kendine emilmesini ve kurumasını bekledim.  

Love Butter Keratin Biotin Saç Maskesi


Beyaz yumuşak bir yapısı var, kokusu belirgin ben beğendim, zevkten zevke değişebilir ama rahatsız eden bir koku değil. Saçlarımda eğer topladıysam açtıktan sonra kokuyu hissediyorum hoşuma gidiyor.  

Ürününün kavanozu enine doğru geniş daha kısa boylu olabilir, sonuna gelindiğinde parmağım kavanozun dibine yetişmedi, ya da yanında bir spatula hediye edilebilir. 

Benim iki kavanoz kullanım sonrası yorumlarım böyle. Ürünü ihtiyacım olursa tekrar alırım, beğendim. 

Siz Love Butter Keratin Biotin Saç Maskesini denediniz mi, yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. 



Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM