Usual Altınotu Serisi

 Usual altınotu serisinden üç ürünü denemeye başladım.



Ürünleri bitirdikten sonra yazımı güncelleyeceğim.



Usual Altınotu Tonik

Cildinize elastikiyet kazandıran ve kırışıklıkları önleyen bir tonik. Altınotu ekstresi, aloe vera B3 B5 vitaminleri ve Kojen b, hyalüronik asit, kolajen biyoaktif bileşenleri ile cilde temizliyor ve günlük nemini korumasına yardım ediyor. Tüm cilt tipleri için uygun, gözenekleri sıkılaştırıyor cildi aydınlatıyor,  siyah nokta ve sivilce karşıtı. Cildinizi derinlemesine temizleyerek pürüzsüz hale getiriyor, ölü hücrelerden arındırıyor. Temiz yüzüme bir pamuk ile uygulama yapıyorum, göz çevreme uygulamıyorum.



Usual Altınotu Serum

Kırışıklıkların azalmasında etkili, yaşlanma karşıtı bir serum. cildimizin daha canlı parlak ve pürüzsüz görünmesine yardım ediyor, cilt tonunu eşitliyor. İçeriğinde altınotu, kolajen ve niacinamid var. Tüm cilt tiplerine uygun olan serum leke karşıtı bakım yapıyor. Gece bakım rutinimde kullanıyorum, makyaj altına da kullanılabiliyor.



Usual Altınotu Krem

Kolajenli, yaşlanma ve leke karşıtı, beyazlatıcı etkili bir krem. İçeriğinde hyalüronik asit, kolojen biyoaktif, vitamin B3 B5, alfa  arbutin ve altınotu yağı var. Cildinizin lekelerden kurtulmasını, daha canlı ve beyaz görünmesini sağlıyor. Hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygun olan ürün ciltteki melanin üretimini azaltarak lekelerin ve koyu lekeleri görünümünü azaltmaya yardımcı oluyor. Altınotu cilt tonunu eşitlemeye, cilt dokusunu iyileştirmeye yardım eden güçlü bir antioksidan. Alfa Arbutinise ciltteki melanin üretimini azaltmaya yardım ediyor. Günde bir ya da iki kez temiz cildime uyguluyorum, uygulamadan sonra cildi güneş ışığından korumalısınız, tüm vücutta da kullanılabilir.

Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM