Dr.Oetker Cheesecake Yaptık Oğlumla


Dr.Oetker ürünleri hep ilgimizi çekmiştir oğlumla, hem pratik, hem lezzetli. Hemen hemen bütün çeşitleri denedik, hepsinde de sonuç harika oldu. Bugün de babası Migros'a giderken Cheesecake almasını istedik. Bugün Pazar olduğundan vaktimiz çok, yarın okul açılıyor ve artık kendimize çok fazla zaman ayıramayabiliriz. Harika bir eğitim öğretim yılı diliyorum.

Kutudan 2 ayrı paket çıktı. Biri tabanı hazırlamak için toz karışım, diğeri üstünün krema karışımının toz karışımı. 
İlk paketi bir karıştırma kabına döktüm, üzerine 75 gr yumuşak margarin ve 1 yumurta sarısını ekledim. Mikserle karıştırıp hamur haline getirdim. 



Kelepçeli 26 cm. çapında bir kalıbı yağlayıp hamuru üzerine bastırarak yerleştirdim ve kenara aldım. Sıra geldi kremayı hazırlamaya. Karıştırma kabına hamura eklediğim yumurtanın ayırdığım beyazını ve 3 yumurtanın daha akını alıp mikserle kar haline getirdim. Başka bir karıştırma kabına 3 su bardağı süzme yoğurt (süzme yoğurdum yoktu, süzmeye üşendim yoğurdum da oldukça sertti, onu ekledim), 3 yumurta sarısı, kremanın toz karışımı, 1 limon kabuğu rendesi ve 2 yemek kaşığı limon suyunu alıp mikserle karıştırdım. Üzerine kar halindeki yumurta aklarını ekleyip sadece spatulayla yavaşça alttan üste doğru alarak karıştırdım. Kremayı önceden hazırladığım kalıptaki hamurun üzerine boşaltıp önceden ısıttığım 160 derece turbo fırına koyup 60 dakika pişirdim. 


Sonuç mükemmeldi. Çok güzel kabardı, oldukça lezzetli oldu. Büyük keyifle yedik. 


Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM