Sevgililer Günü ve Haftasonu Alışverişimiz ;)



Dün eşim bir sürprizle geldi. Sevgililer günü hediyemi benim çok seveceğimi düşündüğü ayakkabıyı görünce erkenden almış. Yeşile karşı özel bir ilgim olduğunu çok yakınlarım bilirler. Eşim de yeşil Nike 'ı görünce dayanamamış hemen bana getirmiş. Ayakkabının etiket fiyatı 195 TL ama eşimin arkadaşı vasıtasıyla aldığımız için 120 TL ya aldık. 



Bugünde en yakın alışveriş merkezimiz olan Olivium'un yolunu tuttuk yine. Hem karnımızı doyurduk hem alışveriş yaptık. Birkaç aydır avm ziyareti yapmıyorduk, Fast food yemiyoruz genelde, ama arada sırada da insanın canı istiyor doğrusu, uzun zamandır cola da içmemiştim :)



Aslında lacivert bir çantaya ihtiyacım vardı, geçen yıl morhipodan lacivert bir çanta almıştım ama sapının teki koptu. O yüzden yeni bir lacivert bir çanta almak istiyordum, ama taba rengi çanta kısmetmiş :) Desa, Derimod ve Hotiç'te birkaç çanta baktıktan sonra İnci'de hem diğerlerine göre fiyatı daha uygun hem de daha çok beğendiğim bir çanta buldum ve aldım. 629 TL den 179 TL ye inmiş. %100 deri, içinde bir fermuarlı gözü, dışında ayrı bir gözü var. Kısa saplı,omuzda kullanabileceğim bir model istiyordum, o şekilde aldım, ayrıca uzun askısı da var, takılabiliyor. 



LCW internet sitesinden alışveriş etmeyi çok seviyorum. Çok uygun fiyata ürünler buluyorum, kalitesi de çok iyi. Pay Pal kartı aldım. Onunda alışveriş de büyük kolaylık, daha önce sanal kart kullanıyordum. Bankaya gitmek zor olabiliyordu, ama Pay Pal'e Migros'ta yükleme yapıyorum, evime de çok yakın olduğu için rahat oluyor. Her yükleme için 2 TL ücret ödeniyor. 

LCW den aldığım bir gömleği 3 gün arka arkaya sipariş verdiğim ve paketlerim gelmediği için alışveriş çılgınlığıyla iki kez almışım, ikinci aldığımı götürüp mağazadan değiştirdim bugün. Ama mağazada istediğim tarz bir tek şey bulabildim, çünkü daha çok İranlı ve Arap müşterilerin zevklerine göre bir ürün yelpazesi vardı. Aldığım şey yeşil bir hırka oldu, çok beğenerek aldım. Hırka giymeyi seviyorum, gömlek üzerine rahat oluyor, çok üşüyen bir insan olmadığım için hırka fazla geldiğinde çıkarıveriyorum :)



Güle güle kullanmam dileğiyle, darısı isteyenlerin başına :)














8 Yorumlar

  1. Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim +MakyajaDair, sevgiler :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın, güzel günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim +MenfiEbruTaş , sevgiler :)

      Sil
  4. Güle güle kullanın:) Blogunuza Gfc ile takipteyim.Bloguma beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim +IlgınDünyası , ben de izleyiciniz oldum, sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM