Dr.Oetker Tiramisu Denedim :)

Dr.Oetker ürünlerini çok seviyoruz ve hepsini denemeye çalışıyorum. Çok kolay ve çabuk yapılan lezzetleri tadıyoruz. Tiramisu'yu da denemeyi çok istiyordum. Geçtiğimiz haftasonu onu denedim, tavsiye ederim, kısa sürede sonuç aldım.


Paketin içinden un karışımı, krema karışımı, süsleme karışımı ve pişirme kağıdı çıkıyor. 



Hamur için : 50 gr yumuşak margarin, 2 yumurta, 5 yemek kaşığı süt
Islatmak için : 2 su bardağı süt, 2 yemek kaşığı granül kahve (nescafe), 3 yemek kaşığı toz şeker
Krema için : 2 su bardağı buzdolabında soğutulmuş süt, 200 gr labne peyniri
eklenmesi gereken malzemeler

Paketten çıkan pişirme kağıdını fırınımın dikdörtgen tepsisine serdim. Turbo fırınımı 160 derecede önceden ısıttım. Derin bir kaba un karışımını, margarini, yumurtaları ve sütü ekleyip mikserle 3 dakika kadar çırpıp hamurumu elde ettim.


 Tepsideki pişirme kağıdının üzerine hamuru kağıttan taşmayacak şekilde yaydım. İnce bir kek hamuru oldu. Fırınımın orta rafına yerleştirip yaklaşık 20 dakika pişirdim. Kek fazla kabarmıyor, soğumaya bıraktım. 

Yine derin bir kaba soğuk sütü, krema karışımını ve labne peynirini alıp yüksek devirdeki mikserle 3 dakika kadar çırpıp kremamı elde ettim.


Islatmak için süt, granül kahve ve toz şekeri karıştırdım.


Soğumuş keki ortadan kesip iki dikdörtgen elde ettim. Pişirme kağıdından ayırıp önce bir parçasını uygun boyda borcama alıp ıslattım, üzerine kremanın yarısını sürdüm. Üzerine ikinci kek parçasını koyup aynı işlemi tekrarladım. 
Buzdolabında 1 saat beklettikten sonra süsleme karışımı ile üzerini süsledim.


Bu kadar kolay, harika bir tatlı hemen bitti :)
Deneyecek olanlara şimdiden afiyet olsun :)


2 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM