Vichy Purete Thermale Cilde Işıltı Veren Temizleyici Köpük Deneyimim

Cilt temizliğimde kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Vichy markasının Purete Thermale-Cilde Işıltı Veren Temizleyici köpüğü. Sabah uyandığımda yüzümü yıkarken büyük keyifle kullandım, çok çok güzel bir kokusu var, yüzüme sürerken yumuşacık bir his duyuyordum. 



Bendeki eski ambalajı şimdi sitesinden gördüğüm kadarıyla mavi beyaz bir ambalajı var. 


Şişeyi iyice çalkalayıp pompasıyla sıktığımda beyaz bir köpük oluşuyor. Kremsi bir yapısı var sürerken. Bunu bütün yüzüme ve boynuma sürüp yumuşak hareketlerle masaj yaptım. Arkasından su ile duruladım. Sonuç harika bir temizlik hissi ve yumuşacık bir cilt. 



Paraben içermiyor, hipoalerjenik bir formülü var. Vichy Termal Spa suyu ile zenginleştirilmiş. Hassas ciltler dahil tüm cilt tipleri için uygun.  


4 Yorumlar

  1. Güle güle kullanın.Özellikle makyaj yapmadığım günlerde köpük temizleyici kullanmayı çok seviyorum.Vichy de çok merak ettiklerim arasında ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim, ben çok memnunum, sevgiler :)

      Sil
  2. Sayfanız Tam bana göre vıchy kremlerini kullanırım iyi günlerde kullanın.Esen kalın.

    YanıtlaSil
  3. Köpük yaıdaki temizleyicileri çok seviyorum daha hafif oluyorlar,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM