HighGenic Silikonlu Temizleyici Deneyimim


HighGenic Silikonlu Temizleyici

HighGenic Silikonlu Temizleyici ev temizliğinde birçok alanda kullandığım ve hep sonuçlarından memnun kaldığım bir ürün. Temizlik benim işim temizlik yapmaktan çok keyif alıyorum. 






Silikonlu temizleyici nasıl kullanılır . 


Highgenic Silikonlu Temizleyiciyi bulaşık makinemin kapağını silerken  kullanıyorum, daha önce oluşan parmak izi lekelerini gidererek yüzeyin parlamasını sağlıyor, kirlenmeyi de geciktiriyor. Ürün çelik, metal, ankastre yüzeylerde kullanılabiliyor. 

HighGenic Silikonlu Temizleyici

HighGenic Silikonlu Temizleyiciyi, armatürlerimi temizlemek için kullanıyorum sonuç pırıl pırıl. 

Ayrıca lavabo ve duşakabinlerde yüzeyde oluşturduğu tabaka ile suyun akıp gitmesini sağlayarak kullanılan yüzeyi parlatıyor. Kireç ve sabun lekelerinin oluşmasını geciktiriyor.




HighGenic Silikonlu Temizleyici

HighGenic Silikonlu Temizleyici kullandığım fayanslarım da pırıl pırıl oldu, ürünün oluşturduğu koruyucu tabaka sayesinde kirlenmesi de gecikiyor. 

HighGenic Silikonlu Temizleyici

Silikonlu temizleyici nerelerde kullanılır. 


HighGenic Silikonlu Temizleyici adından da anlaşıldığı üzere içindeki silikon sayesinde mobilyalara püskürtüldüğünde yüzeylerde antistatik koruyucu bir tabaka oluşturuyor, bu da kullandığım yüzeylerde tozlanmayı geciktiriyor. Cila etkisi ile mobilyalarımı parlatıyor. Mobilyanın çizilmesini ve yıpranmasını da önlüyor. Temizlik malzemeleri genelde bu özellikleri taşımıyor ama bu ürün çok iyi.

Ayrıca otomobillerde içi ve dış yüzeyinde temizlik ve parlaklık sağlamak için kullanılıyor, otomobil dış yüzeyinde ve camlarında yağmur sularının akıp gitmesini sağlıyor. Yarı yarıya sulandırıp silecek suyu deposuna koyularak silecek suyu olarak da kullanılabiliyor. 


Temizlik avcıları diye bir program var, çok eğlenceli üstelik de temizlik için pratik fikirler de veriyor, bu programdan da çok şey öğreniyorum.

HighGenic Silikonlu Temizleyici

Yumuşatıcıya benzettiğim çok hoş bir kokusu var. 

Silikonlu temizleyici kullananlar  ürün hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum, okuduğunuz için teşekkürler.




59 Yorumlar

  1. Annemlere tavsiye edeceğim canım 😍

    YanıtlaSil
  2. Bende de var, sadece duşakabin temizleniyor sanıyordum. Ben de çeşmelere kullanayım. Bakalım senin kadar beğenecek miyim?

    YanıtlaSil
  3. Ben bu spreyi bayilarak kullaniyorum. Bir kere harika bir kokusu var ve cok kalici😍😍 diger yonu de etkisi.. kesinlikle cok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kokusu çok güzel ve sonuç mükemmel :)

      Sil
  4. Annem de kullanmış çok memnun kaldığı için tavsiye etmişti aklımdan çıkmış şimdi okuyunca hatırladım ilk BİM alışverişimde alayım

    YanıtlaSil
  5. son dönemlerde temizlik ürünlerinde kimyasalı bırakıp biraz doğala doğru yönelmek istesem de bu ilgimi çekti. Arap sabunu, sirkeli su filan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünler pratik oluyor, dogal ürünleri hazırlama faslı var :)

      Sil
  6. ben de kullanıyorum bunu oldukça memnun kaldım...

    YanıtlaSil
  7. Bu tür silikonlu temizliyicilerin armatürler üstünde başarılı sonuçları var gerçekten de...

    YanıtlaSil
  8. İyiymiş, özellikle musluklar çok zor :((uğraşınca pırıl pırıl parlıyorlar ama 2 gün sonra yine aynı:((((güle güle kullan....:)

    YanıtlaSil
  9. Anneme ve hatta evim olunca bana lazım olacak bir ürün :)

    YanıtlaSil
  10. kokusunu ben de beğeniyorum... sonuç da iyi paylaşıma teşekkürler.. Bana da beklerim.. bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Ben de severek kullanıyorum ♡

    YanıtlaSil
  12. Bu urunu evde bende kullaniyorum gayet guzel

    YanıtlaSil
  13. Bu ürünü ilk defa duydum hemen almalıyım çok merak ettim ☺️

    YanıtlaSil
  14. Hiç bilmiyorum bu ürünü ama rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  15. ben de dairedeki masamı silmekte kullanıyorum harika :D

    YanıtlaSil
  16. silikonlu temizleyicileri seviyorum bunu değil ama başka markayı denemiştim, bulursam bunu da denerim =) sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Estupendo post!!! Muchas gracias por tu visita!!!Feliz dia!!!! ❤💛💙

    YanıtlaSil
  18. Bu kadar geniş alanda kullanmak aklıma gelmemişti.Bu yazıyı okumak iyi oldu...

    YanıtlaSil
  19. hey dear,this post are so useful and important in life,keep up and thank to writer for sharing....

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    YanıtlaSil
  20. Bende çok severek kullanıyorum. Hatta bu markanın ürünlerini bulduğum yerde satın alıyorum.

    YanıtlaSil
  21. Çok severek kullandığım ürünlerden, mis gibi temizliyor ;)

    YanıtlaSil
  22. Really nice review dear! Would you like to follow each other? Let me know on my blog and I`ll follow back!
    Vesna - Home Chic Club

    YanıtlaSil
  23. kokusu bana biraz ağır gelse de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  24. Denemek lazım, bulduğum yerde alacağım :)

    YanıtlaSil
  25. Bu ürüne bayılıyorum. hıghgenc tum urunlerıne bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  26. Tozlanma geciktirme özelliği tam benlik ❤️

    YanıtlaSil
  27. çok severek kullanıyorum bende :)

    YanıtlaSil
  28. Bu markayı denememiştim ama baya iyi performansı varmış markette görürsem alayım.:)

    YanıtlaSil
  29. Deryaninsporgunlugu13 Mart 2018 11:32

    Kirlenmeyi geciktirmesi harikaymis ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozların zeminde durmasını engelliyor :)

      Sil
  30. Annem bunu da bunun sirkelisini de kullanıyor. Kokusu hala burnumda sirkelinin... Ama güzel ürün orası ayrı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirkeliyi de kullandım iki çeşidi var lavanta ve limon, kokuları farklı :)

      Sil
  31. Bende kullandım ilk defa sehpa sildim ama örtü üstünde kayar bir hal aldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız silikonlu oldugundan sonuç bu şekilde olacaktır, bu yüzden yerleri silmemek gerekiyor, kullanıldıgı yeri kayganlaştırıyor :)

      Sil
  32. 🎶🎵🎶🎵 harikaaymış

    YanıtlaSil
  33. Ama püskürtürken yerlere gelmemesine dikkat etmek lazım yeri çok kaygan yapıyor düşebilirsiniz

    YanıtlaSil
  34. Bu Markanın ürünleri çok mükemmel bu ürünü banyoda hiç denemedim çok teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  35. Bu markanın üretiminde çalışmış idim gerçekten o kadar muhteşem maddeler üretiyorlar ki evde annem hayran kalmıştı ama maalesef hastalığım yüzünden çıkmak zorunda kalmıştım güzel olan şu ki her yerde olan en ünlü marketlerde uygun fiyata bulunabiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar garip gelebilir ama bu mavi su çok güzel parfüm kokuyor belki içeriğini biliyorsunuzdur hangi parfüm olduğunu

      Sil
  36. Harika bir urun yerlere kullanmayin yag cozucu de var mutfak icin ben her zaman kullaniyorum kokusuda harika ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerde kaymaya neden oluyormuş ben de yeni ögrendim teşekkürler bilgi verdiginiz için, markanın diger ürünleri de çok güzel memnunum :)

      Sil
  37. Çok güzel bir urun heryerde rahatlıkla kullanisli

    YanıtlaSil
  38. Eslem Mukemmel ama lavanta harika silikonlu deniycemmm

    YanıtlaSil
  39. Highgenic ürünlerini evimde devamlı kullanıyorum çok başarılılar.

    YanıtlaSil
  40. Kesinlikle yerlere kullanmayın kapı falan silerken yere falan geldemi buz pistinde gibi kaydiriyor bilmiyordum yaptım çocukla yegenlerim dusmus
    tu

    YanıtlaSil
  41. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir üründür, gerek ev temizliğinde gerekse başka alanların temizliğinde sürek kullanırım, fiyatına göre temizliği oldukça iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de markanın tüm ürünlerinden çok memnunum :)

      Sil
  42. Kullanıyorum..yer silerken suya 2-3 fis fis yapıyorum.. mutfak tezgahı, armatürler, dolaplar, ahşaplar beyaz eşyalar.. tozu engelleyip, mobilyayı koruyor.. eskiden sanki daha etkiliydi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM