Lavieor PLUS Anti-Aging Serum - Yaşlanma Karşıtı Serum

Lavieor PLUS Anti-Aging serum

Günlük cilt bakımımda serum kullanmayı ihmal etmiyorum, serumlar cildimin hem nemlenmesini hem sıkılaşmasını sağlıyor. Son kullandığım Lavieor PLUS Anti-Aging Serum
Düzenli kullanıldığında kırışıklık ve ince çizgilerin azalmasına yardımcı olmayı, cildin nem seviyesini ve elastikiyetini arttırmayı, yeniden canlanmış genç görünümlü ışıldayan bir cilt sağlamayı vadediyor. 
Tüm cilt tipleri için de uygun bir serum. 



Sarımsı renkte, akışkan jel kıvamında, 30 ml lik plastik tüpünden kolayca akan Lavieor PLUS Anti-Aging serumu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. 
Temizlediğim cildime, avucuma aldığım nohut büyüklüğünde serumu, iki elimi hafifçe birbirine sürüp avuçlarımı yüzümde ve boynumda yukarı doğru hareketlerle masaj yaparak gezdiriyorum. Göz çevresinde de ürünü kullanıyorum. Sabah ve akşam günde iki kez uyguluyorum.Kolayca sürülüyor, hemen emiliyor, cildim karma, yanaklarım çok kuru değil, nemlendirmesi bana yeterli geliyor. Akşama kadar cildimde kadifemsi bir yumuşaklık hissediyorum. 
Sürdükten sonra rahatlama, ferahlama ve hafif bir sıkılaşma hissediyorum



Lavieor PLUS Anti-Aging serum, İsviçre'den ithal iki ana aktif madde üzerine kurulmuş ve diğer bileşenlerle zenginleştirilmiş. Kırışıklık görünümünü azalttığı klinik olarak test edilmiş. MossCellTec No1 alanında yılın en iyi aktifi seçilmiş ve 3 ödül daha kazanmış. PhytoCellTec Malus Domestica anti-aging alanında yılın en iyi aktifi ödülünü almış. 
Türk Malı bir ürün. 
Dermatolojik olarak test edilmiş. 
Paraben İçermiyor.
Direkt güneş ışığından uzakta, oda sıcaklığında, kuru yerde ve ağzı kapalı olarak ambalajında saklanması öneriliyor. 
Açtıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. 
Ürün ile ilgili uyarılar; gözle temasından kaçının. Temas halinde bol su ile yıkayın. Çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklayın. Gıda değildir.


Lavieor PLUS İçindekiler

İçindekileri üstteki görselden okuyabilirsiniz. 









62 Yorumlar

  1. Bu konuları anlamadığım için yorum yapamıcam bu konuyla ilgili.Ama siteniz güzel.Baya içerik var.Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yaşlanma karşıtı serumlar gerçekten faydalı oluyor. Özellikle fazla yağlı olmaması ve kısa sürede emilmesi çok önemli. Ben çok yağlı uzun süre emilmeyen ürünleri sevmiyorum. Bu ürünün paraben içermiyor olması da ayrı bir avantaj. Sayenizde bilgilenmiş olduk bu ürün hakkında teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de okuduğunuz için teşekkür ederim, ürün oldukça başarılı :)

      Sil
  3. Ben de artık serum kullanmaya başladım. Umarım zamanla etkisini görürsün Esra ablacım. Bu ürünü ilk defa duydum . Ödül kazanmış olması etkileyici aklımda olsun 🤗

    YanıtlaSil
  4. Hem Türk malı hemde kaliteli..
    Tanıtım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yorumlarınız için teşekkür ederim Sibel Hanım :)

      Sil
  5. :) Güzel bir anlatım olmuş esra hanım yaşlılık için çözüm olarak gözükse'de hepimiz yaşlanacağız eliniz sağlık doğal çözümleri'de bekliyoruz sizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız :) doğal ürünleri de kullanmaya çalışıyorum ama bu tarz ürünler daha çabuk sonuç veriyor bence :)

      Sil
  6. Serumlar gerçekten çok işe yarıyor. Ben de severek kullanıyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bu ürünü de başarılı buldum, benim için yeterli :)

      Sil
  7. Bu kimseyi saklamaz ben yaşım kaç yarışmasında yaşları bilirdim :) anlatım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman sizin yanınızda yaşlar ortaya çıkacak :)

      Sil
  8. Markayı ilk kez gördüm, bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. ürün türk malı isim ne malı anlamadım :) ama siz tavsiye ediyorsanız vardır bildiğiniz bişiler teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. firmanın amacının dünyaya açılmak olduğundan sanırım :)

      Sil
    2. O da bir sebep ama onların adıyla zaten açılmasa da olur Türkçe isim koyunca olmuyormuş demek ki

      Sil
  10. İlk kez gördüm bu markayı. İnceleyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Vaatleri güzelmiş.Etkisi için uzun vadede denemek lazım..

    YanıtlaSil
  12. Hiç bilmediğim bir marka, mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir anti aging ürünmüs 😊

    YanıtlaSil
  14. Bu sene göz kenarlarımda birkaç çizgi bana merhaba dedi.:) Aman yaşlanıyor muyum ne? diye kaygılara başladı bende..:) Önlem almalıyım tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önlem alınırsa çizgilerin gecikmesi mümkün bence :)

      Sil
  15. Guzel bir urune benziyor denemeliyim💖

    YanıtlaSil
  16. Testten olumlu geçmiş ürün dün yazmayı unutmuşum...
    Tanıtım için teşekkürler.
    Profosyonel kullanıcı deneyimleriniz bize rehber oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  17. yeni gördğüm bir marka aklımda olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Tüpte olması çok mantıklı. Serumlar hep pahalı oluyor ve pompalı ambalaj yüzünden dibini kazıyamıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Pervincim, gerekirse tüpü kesip kullanıyorum bu tarz ambalajları :)

      Sil
  19. ah yaşım gereği ben de kullanmalıyım bu ürünlerden en iyisi not alayım ben bunu...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. estupendo post !!! Espero verte pronto por mi blog!!!
    Feliz año, bonita!!!

    YanıtlaSil
  21. Faydalı bir ürüne benziyor, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  22. Keyifle kullanılsın.içerik olarakta çok karmaşık görünmüyor ;)

    YanıtlaSil
  23. Benim de kullanmam lazım artık bu tarz ürünler ama ne yazık ki, düzenli kullanım yapamiyorum

    YanıtlaSil
  24. Stok yapmak lazım bunlarda 😁

    YanıtlaSil
  25. lavieor plus anti aging serum yazını okudum ve açıkçası kullanmak istedim

    YanıtlaSil
  26. Güzel bilgiler için teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  27. bu markayı hiç görmemiştim. krem formundan çok serum olanları seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumların çok yararını görüyorum :)

      Sil
  28. 2 haftadır kullanıyorum,alırken tereddüt etmiştim;gerçekten güzel bir ürün,etkisi hissediliyor

    YanıtlaSil
  29. Bu serumun üzerine nemlendirici surebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben tüm serumları kullandıktan sonra biraz emilmesini bekleyip ardından nemlendiricimi kullanıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM