Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon

Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon

Güneşlenirken kullandığım ürünler kadar güneş sonrası ürünleri de ihmal etmiyorum. Ciltte oluşan bronzluğu korumak, cildin kurumasını önlemek için deniz, güneş ve duş sıralamasından sonra eve dönünce Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon markanın kullandığım birçok ürünü gibi memnun kaldığım bir ürün. 


Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon

Ürün 200 ml lik plastik bir şişede, çıtçıtlı bir kapağı var, kapak gayet güzel kapanıyor, çantaya koyulduğunda akma ihtimali yok. 
Güneş ürünleri gibi çok güzel kokuyor, kalıcı ve belirgin bir kokusu var, ben çok sevdim.  
Akışkan kıvamda, şişesini ters çevirip sıkınca rahatça akıyor, beyaz renkli bir losyon. 
Hem güneşlendikten sonra hem de tatil sonrası duş yaptıktan sonra cildimin kurumasını önlemek ve bronzluğumun devamı için kullanıyorum.

Cildim çok kuru değil yeterli nem elde ediyorum. 
Çok kolay sürülüyor, hemen emiliyor, kadife gibi bir his bırakıyor. 

Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon


Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon uzun süreli ve güzel bir bronzluk ve nemlendirme sağlamayı, cildin pul pul dökülmesi ve soyulmasını önlemeyi vadediyor. Bence vaatlerini yerine getiren bir ürün. 


Nivea Sun Güneş Sonrası Bronzluğu Uzatan Nemlendirici Losyon içerik

Ürünün kullanılmaya başladıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. İçeriği üstteki görselde mevcut. Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmış. Nivea Türkiye tarafından ithal edilmiş, AB'de üretilmiş.  










15 Yorumlar

  1. Çocukluğumdan beri Nivea - güneş kremi çok duyarım:) güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Bu yaz tatil yapamadığım için bu ürünlere ağlayarak bakıyorum neredeyse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah güzel bir kış tatili yaparsınız :)

      Sil
  3. Ulaşılabilir market,alınabilir fiyat,güzel etkiler...Bakarım ki buna bennn :))))

    YanıtlaSil
  4. vaatlerini yerine getirmesi çok iyi ben hiç kullanmadım nivea ama güzeldir kokusu :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yaz denediklerimi çok sevmedim. Senin önerinle bunu da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Bronz ten aşığı olarak tam benlik♥

    YanıtlaSil
  7. Nivea'nın güneş ürünlerini hiç kullanmadım, bir ara ben de deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Güneş sonrası ürünler bence kesinlikle kullanılmalı ve Nivea da iyi bir alternatif olabilir.

    YanıtlaSil
  9. Ben güneş kremi kullanıyorum denk gelirsem Nivea alabilirim denemek için :)

    YanıtlaSil
  10. ooooo işte en lazım şeeey bu günlerdeeeee.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM