Avon Eve Duet Contrast EDP

Avon Eve Duet Contrast EDP

Parfüm kullanmak birçok kişi gibi bende de bir tutku. Parfümsüz olduğumda kendimi tamamlanmamış hissediyorum. Son denemeye başladığım parfüm olan Avon Eve Duet Contrast EDP ise farklı özellikleri ve güzel kokusu ile beğenimi kazandı.

Avon Eve Duet Contrast EDP iki ayrı şişedeki iki farklı parfümün ortak bir kapakla birleştirilmiş hali. Mavi ve sarı renkteki parfümler isterseniz tek tek isterseniz karıştırılarak kullanılıyor. Açık renk daha hafif, mavi biraz daha şekerli, daha belirgin bir koku.


Avon Eve Duet Contrast EDP

Avon Eve Duet Contrast EDP 25 ml'lik iki şişeden oluşuyor, tasarımları çok şık ve kullanışlı. 

Kokular Avon tarafından şöyle anlatılmış

Cüretkar - Enerjik frambuaz sorbesi ve paçuli karışımı

Sakin - Pembe biber ve yumuşak paçuli karışımı

Avon Eve Duet Contrast EDP kalıcılığı birkaç saat sürüyor, ben gün içinde çok sık parfüm tazelerim o yüzden benim için oldukça yeterli.

Siz Avon'un hangi parfümlerini kullandınız, favoriniz hangisi, yorum bölümüne yazabilirsiniz.




21 Yorumlar

  1. Parfümsüz asla bende aynıyım.Ayrıca yeni kokuları denemeye bayılıyorum
    Harika bir ürün mutlaka alacağım
    Teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
  2. özellikle koyu renk olan kısmını çok beğendim ben..

    YanıtlaSil
  3. Bende parfümsüz rahat edemiyorum . Avon eve duet contrast ındenemedim ama mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Avon Eve Contrast Edp parfüm ilgimi çekti canım. Parfümsüz yaşanır mı, asla :)

    YanıtlaSil
  5. avon seviyom ya bulması da kolaay :) frambuaz mı oley buna bakayım :)

    YanıtlaSil
  6. Avon Eve Contrast Edp parfüm kokusunu çok merak ediyorum. İki ayrı şekilde kullanılabilmesi de çok ilginç. İlk fırsatta denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  7. Avon eve duet harika kokuyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  8. Sakin - Pembe biber ve yumuşak paçuli karışımı olanı tercih ederim.. Şişe de çok hoş..

    YanıtlaSil
  9. şişe tasarımı farklı olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Denemedim, bende şekerli kokuları severim bir şans verelim 😘

    YanıtlaSil
  11. Avon parfümlerde ne çok çeşit var. İstanbul'dan gelen olunca sipariş edeyim orada fiyatlar daha uygun :)

    YanıtlaSil
  12. Avonun bir çok ürünü ve parfümü kaliteli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM