Celenes Misel Temizleme Suyu



Celenes Misel Temizleme Suyu


Makyaj temizleme suları makyaj malzemeleri kadar önemli biz kadınlar için. Hepsinin kaliteli markalardan olması ve makyajımızı kolay temizlemesi gerekiyor. Yeni tanıştığım  Celenes Misel Temizleme Suyu ilk kullanımda favorilerim arasına girdi. 

Bir İsveç markası olan Celenes'in bu ürünü yabani iğdenin antioksidan etkisi ile cildin yağ dengesine zarar vermeden cildi yağ ve kirden arındırmayı vadediyor ve ürün bence vaadini yerine getiriyor. Yağlı  ve karma ciltler için uygun. Paraben, alkol ve kimyasal koruyucu madde içermemesi de mükemmel. 


Celenes Misel Temizleme Suyu

Celenes Misel Temizleme Suyu şeffaf plastik 250 ml'lik bir şişede, çıtçıtlı bir kapağa sahip. Renksiz, kokusuz, şeffaf bir misel su. Bir parça pamuğa döküp genelde maskara ve eyeliner kullandığım göz makyajımı 2 kerede hiç kalıntı kalmadan temizliyorum. Ten makyajımda kullandığım ürünleri de kolaylıkla temizliyor. 

Celenes Misel Temizleme Suyu memnun kaldığım bir misel su oldu, siz kullandınız mı? Kullandıysanız beğendiniz mi yorumlarınızı bekliyorum.

16 Yorumlar

  1. Bu markayı görüyorum hep ama denemedim. Aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  2. ben mavi ambalajda olanı kullanıyorum beğendim o bitsin bunu da alacağım..

    YanıtlaSil
  3. Celenes markasını severek kullanıyorum. Misel suyunu bende oldukça beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Makyaj temizleme ipuçları için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  5. Celenes Misel Temizleme Suyunu kullanmadım ilk defa duydum. Makyaj hiç kalıntı bırakmadan temizleniyorsa hemen almalıyım.

    YanıtlaSil
  6. oo hem isveç hem iğde iyimiş saool :)

    YanıtlaSil
  7. Celenes misel temizleme suyu oldukça beğeniliyor rastlarsam denemeyi çok istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Celenes misel temizleme suyunun içeriği temiz görünüyor, bir sonraki alışverişte deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  9. misel suyum bitmek üzere aklımda olsun benimde:)
    sevgiler
    makyajlıkareler

    YanıtlaSil
  10. İçeriğinin temiz olması güzelmiş. Not alıp bakayım ben de..

    YanıtlaSil
  11. celenes misel temizleme suyu benim de merak ettiğim bir ürün. Göz makyajında iyiyse mutlaka denemek isterim hele de göz yakmıyorsa

    YanıtlaSil
  12. Bendeki mavi ambalajlı olanı ve gerçekten başarılı

    YanıtlaSil
  13. Bu markayı çok görür oldum canım, sen memnun kaldıysan bir şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  14. Celenes temizleme suyu hakkindaki bilgiler oldukça güzel deneyebilirim ben de ilk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  15. Temizleme suyu tanıtımı ve ipuçları için editöre teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  16. Bende mavj ambalajlı olanını çok seviyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM