Bee Beauty CC Krem



Bee Beauty CC Krem

Cilt makyajı yaparken daha çok hafif ürünleri tercih ediyorum. Bee Beauty CC Krem de bu ürünlerden biri. Gratis'e ait bir marka olan Bee Beauty uygun fiyatlı kaliteli ürünleri olan bir marka. 

Bee Beauty CC Krem içerdiği TagraCaps, hyaluronik asit, kafein ve yeşil çay ile cildin rengini düzenlemeyi, kapatıcı özelliği ile çizgilerin, kırışıklıkların ve gözeneklerin görünümünü azaltmayı, aloe vera ve pantenol ile cildi nemlendirmeyi, kafein ile cildi canlandırmayı, badem yağı ile cildi yenilemeyi, yeşil çay ile cildi tazelemeyi, SPF 30 ile cildi UV ışınlarından korumayı, E vitaminiyle cildi erken yaşlanmadan korumayı vadediyor. 

Bee Beauty CC Krem tüm cilt tipleri için uygun bir ürün. Dermatolojik olarak test edilmiş. 50 ml'lik yumuşak plastik bir tüpte, çıtçıtlı kapağıyla kolay kullanılıyor.

Bee Beauty CC Krem

Bee Beauty CC Krem kirli beyaz renkte, fazla koyu ya da akışkan değil, yumuşak kıvamda, sürdükçe daha belirginleşen sabunsu çok hafif, güzel bir kokusu var. Karma cilde sahibim, temizlediğim cildime sünger, kaşık fırça ya da nemli parmaklarımla uyguluyorum. Çok kolay sürülüyor, cildimle hemen bütünleşiyor. Kapatıcılığı orta seviyede, çok güzel bir ışıltı veriyor. Cildimde kaldığı sürede hiç sorun yaşamadım. Pamuk ve makyaj temizleme suyu ile kolaylıkla temizliyorum. 



Siz Bee Beauty markası ile tanıştınız mı, hangi ürünlerini kullandınız.

Cilt makyajınızda fondöten, BB Krem, CC Krem seçeneklerinden hangisini tercih ediyorsunuz yorumlarınızı bekliyorum.


8 Yorumlar

  1. BB de CC de seviyorum, bu da aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  2. Günlük yaşamda yüzümü kapatmamayı tercih ediyorum, cildim nefes alsın diye.Gerektiğinde de ağırlıklı olarak fondöten kullanıyorum ben. Önerdiğin markayı daha önce kullanmadım. Denenebilir. Teşekkür ederim Esra'cığım :))

    YanıtlaSil
  3. Bee Beauty CC kremi çok merak ediyordum. Ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. buna baktım ama pek bana göre değil diye almadım..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel anlatmışsın yaa bi bakiyim her şeyi severim beeen :)

    YanıtlaSil
  6. Bee beauty cc krem hiç daha önce dikkatimi çekmemiş aklımda olsun mutlaka denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Mağazada denemiştim ağır gibi geldi o zaman 😟

    YanıtlaSil
  8. Bee beauty cc krmi henüz denemedim bende merak ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM