Yılbaşı Hediye Önerileri



2020'ye bir aydan az kaldı. Yeni yıla girerken sevdiklerimizle hediyeleşmek bu özel günün en keyifli yönlerinden biri, herkesi de ne alacağım telaşı sardı. Yılbaşı gecesi ailece birlikte yemek yemek, birbirimize sürpriz hediyeler vermek hepimizi mutlu ediyor. Yeni yıl mutlu olmak için bir neden sadece. Yanımızda ailemizden başka dostlarımızda varsa geceyi daha eğlenceli ve güzel anılarla geçiriyoruz. 

Alınan hediyeleri seçmek, herkesin ilgi alanına göre hediye almak için yılbaşından bir süre önce araştırma yapıyorum.

Zamanı olan çıkıp dolaşarak istediği hediyeyi alacak ama online alışveriş hem zamandan tasarruf hem de birçok seçeneği kolay şekilde evimizin rahatlığında, istediğimiz saatte inceleyebiliyoruz.

Ben sevdiklerim için yılbaşı hediyelerimi Hediyemen.com sitesinden aldım. Sitede her zevke göre hediyelik ürün mevcut. Yılbaşı Hediye Önerilerimi paylaşarak size de almak istediğiniz hediyeler konusunda fikir vermek ve yardımcı olmak istiyorum. 

İşte benim Yılbaşı Hediye Önerilerim.

Kitap okumaktan hoşlanan eşinize yatmadan önce rahat okuması için LED ışıklı kitap okuma çerçevesi ya da


Hediyemen LED ışıklı kitap okuma çerçevesi

İsmine özel hazırlanacak olan Kişiye Özel defter, kalem, anahtarlık ve kartvizitlikten oluşan bir set. 


Hediyemen kişiye özel 4'lü hediye seti


Müzik dinlemekten hoşlanan çocuğunuza telefonuna bağlayarak kullanması için spor ayakkabı şeklinde bir hoparlör  

Hediyemen spor ayakkabı şeklinde hoparlör

ya da eski yıllarda çocukların hoşlandığı şekerlemeleri denemesi için nostaljik Lezzetler Hediye Sepeti


Hediyemen Nostaljik Lezzetler Hediye Sepeti

Yemek yapmaktan hoşlanan annenize mutfağı için Tava Şeklinde Duvar Saati alabilirsiniz.


Hediyemen Tava Şeklinde Duvar Saati

Beyler sevgilinizin çok beğeneceği hediye seçenekleri de Hediyemen.com da


Birlikte fotoğrafınız ve güzel sözlerinizle bir 3D LED gece lambası


Hediyemen fotoğraf baskılı sonsuzluk 3D LED gece lambası  

Sevdiğiniz fotoğraflarınızdan oluşan bir albüm 


Hediyemen ahşap kutulu 12 renkli mini Polaroid çerçeve

Şık bir kolye ve tatlı bir ayıcık


Hediyemen sonsuz aşkımız ayıcık ve sonsuzluk kolye

Kırmızı bir kalbin içinde fotoğraf baskılı nefis çikolatalar tercihiniz olabilir.




Hediyemen kalp kutuda fotoğraflı çikolatalar





İşyerinde ya da okulunuzdaki kız arkadaşlarınıza kişiye özel bir set.


Hediyemen kadınlara yılbaşına özel konsept hediye kutusu

Ya da ismine özel tek bir kupa


Hediyemen kişiye özel kaşıklı kırmızı kupa bardak


Oyun oynamaktan hoşlanan ve bu oyunların da isimlerine özel olmasından mutlu olacak erkek arkadaşlarınıza tavla, okey, bilardo seti alabilirsiniz.


Hediyemen kişiye özel isim yazılı ahşap tavla seti

Hediyemen kişiye özel okey takımı

Hediyemen büyük boy masa üstü bilardo seti

Hediyemen.com sitesinde benim Yılbaşı Hediye Önerilerimden başka her zevke ve bütçeye uygun yüzlerce seçenek var. 







17 Yorumlar

  1. Yılbaşın hediye fikirleri çok iyi oldu teşekkürler . Özellikle spor ayakkabı şeklinde hoparlör çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Hediyemen guzel bir site tava seklinde saat ne kadar esprili bir hediye olurdu bayildim.

    YanıtlaSil
  3. Tavsiyeler için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Hediyemen sitesinde yılbaşı hediye önerileri ne kadar da çok değil mi? Ben de siparişlerimin gelmesini bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. birbirinden güzel hediyeler bunlar 🎄🎄

    YanıtlaSil
  6. yeni yıl tüm dostlarıma saglık mutluluk huzur ve başarı getirsin bana arkadaşlarım bol bol hediye getirsin

    YanıtlaSil
  7. Ayy bak.biri bana bu isikli cereveden alsa çok memnun olurum

    YanıtlaSil
  8. Bu siteyi bu ara çok görmeye başladım:)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Çok güzel hediye önerileri canım. Hediyemen sitesinde herkese göre bir şeyler var :)

      Sil
  10. oyyyy saoool, kulaklık, tava saat, led çerçeve oleeey sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  11. Yılbaşı hediye fikirleri çokgüzel. Ben özellikle Hediyemen' den ışıklı okuma çerçevesine bayıldım. Böyle bir hediye almak isterdim :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok hoş görünüyor gerçekten. Aralarından seçmek bile zorlayıcı olabilir. :)))

    YanıtlaSil
  13. süper hediyeliklerin listesi tavsiyeler için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. güzel öneriler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  15. Hediyemen ürünleri gerçekten çok orjinal. Her zevke her bütçeye hitap etmesi ayrı güzel.Yılbaşı yaklaşıyorken yılbaşı hediye fikirlerine yer vermen çok yararlı olmuş Esracım.

    YanıtlaSil
  16. Kar kürelerini çok severim. Okuma çerçevesine de bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM