Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi

Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi

Soğuk havalarda el bakımını ihmal etmemeye çalışıyorum. Özellikle sık yıkadığım için ellerimde kuruma ve çatlama oluşuyor. Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi son günlerde severek kullandığım bir el kremi oldu. 


Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi

Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi 75 ml'lik çıtçıtlı kapaklı plastik bir tüpte, parfümsüz, beyaz renkli, içeriğindeki yabani iğde özü nedeniyle çok güzel iğde kokan bir krem. 

Ellerime sürer sürmez birkaç dakika içinde emiliyor. Ardından yumuşacık, kadife gibi bir cilt ortaya çıkıyor. Yaşlanma karşıtı bir el kremi olması da artı bir özelliği.


Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi

Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi paraben ve alkol içermiyor. Celenes bir İsveç markası. Ürünün içeriğini üstteki görselden görebilirsiniz. 



16 Yorumlar

  1. Yaşlanma karşıtı birçok ürün görmüştüm ama el kremini ilk kez görüyorum. İlgimi çekti :))

    YanıtlaSil
  2. El kremlerini çok seviyorum. Buna da bakayım :)

    YanıtlaSil
  3. yaşlanma karşıtı yani kurutuyomuuuu hihih şaka şaka :) iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
  4. son dönemde çok sık rastladığım bir marka ama daha herhangi bir ürününü deneme fırsatım olmadı...

    YanıtlaSil
  5. bu markanın ürünleri çok iyi bence...

    YanıtlaSil
  6. Yaşlanma Karşıtı El Kremi hiç kullanmadım. Bu ürün aklımda olsun. Yakın zamanda kullanmaya başlasam iyi olacak.

    YanıtlaSil
  7. Celenes yaşlanma karşıtı el kremini henüz deneme fırsatım olmadı . İlk fırsatta deneyeceğim .

    YanıtlaSil
  8. Celenes yaşlanma karşıtı el bakım kremini ilk fırsatta almak istiyorum son derece güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  9. Celenes yaşlanma karşıtı el bakım kremini çok merak ettim şimdi. Tam benlik bir ürün çünkü yaşı en çabuk belli eden şey ellerimiz.

    YanıtlaSil
  10. Yaşlanma karşıtı el kremlerini ben de severek kullanıyorum. Celenes markasını bilmiyordum hemen bakacağım :)

    YanıtlaSil
  11. ben bir türlü el kremi kullanamıyorum

    YanıtlaSil
  12. celenes yaşlanma karşıtı el bakım kremi tam benlik bir ürün. Çünkü yaşı en çok ele veren şey ellerimiz

    YanıtlaSil
  13. El kremini denemedim ama mavi renkli roll-onu favorim oldu :)

    YanıtlaSil
  14. Celenes yaşlanma karşıtı el bakım kremi oldukça merak ettiğim ürünlerden.

    YanıtlaSil
  15. iyi haftasonlarııııı :)

    YanıtlaSil
  16. El kremlerini denemeyi severim. Aklımda olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM