Avon Anew Ultimate Altın Maske

Avon Anew Ultimate Altın Maske

Yeni yılın ilk postunda cildinizi ışıl ışıl yapacak ve kırışıklıklarla savaşacak bir maske ile burdayım Avon Anew Ultimate Altın Maske .

75 ml'lik yumuşak plastik, çıtçıtlı kapaklı bir tüpte bulunuyor, çıtçıtlı kapakları çevirmeli kapaklara göre daha çok seviyorum, kullanması daha kolay oluyor. 



Altın içerikli, orta yoğunlukta kıvamı olan Avon Anew Ultimate Altın Maskeyi ben ellerimle sürüyorum ama siz fırça kullanabilirsiniz. Tüpü sıktığımda kolaylıkla çıkıyor. Temizlenmiş yüzüme sürüyorum, çok kolay sürülüyor, soyulacağı için çok ince ya da çok kalın sürmemek lazım. Kalın olursa kuruması geç olur, ince olursa da soyarken sık sık kopma yaşarsınız, bütün çıkmayabilir. Sürerken hızlı davranmak lazım hemen kurumaya başlıyor. 


Avon Anew Ultimate Altın Maske

Avon Anew Ultimate Altın Maskenin yüzdeki görüntüsü çok güzel, göz çevresi ve yan taraflardaki ince tüylerin olduğu yerlere sürmedim, ince tüyler soyulan maskeler tarafından koparılınca biraz acıyor diye duymuştum o yüzden sürmüyorum. 


Avon Anew Ultimate Altın Maske

Avon Anew Ultimate Altın Maske yaklaşık 20 dakikada tam anlamıyla kurudu. Hiç sorunsuz kolayca çıkardım, yüzümde hiç kalıntı kalmadı. 


Avon Anew Ultimate Altın Maske

Avon Anew Ultimate Altın Maskeyi çıkardıktan sonra cildim pürüzsüz ve yumuşacıktı. Ama nemlendiriciye ihtiyacı vardı, Avon C vitaminli serumu ve kullandığım nemlendiricimi sürdüm. Vadettiği gibi cildimin ışıltısı benim için yeterliydi. 


Avon Anew Ultimate Altın Maske


Siz maske kullanmayı seviyor musunuz ?

Avon'un hangi maskelerini kullandınız ?

avon üyelik için bana ulaşabilirsiniz.

Yorum bölümüne görüşlerinizi bekliyorum.


21 Yorumlar

  1. Esra o Anime gözlere bayıldım çok tatlı olmuş :) Maske çok güzelmiş bende deneyeceğim, inceleme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim sagol, ben de biraz esprili olsun diye ekledim gözleri :)

      Sil
  2. Altın maske duymamıştım. İsmiyle bir kere etkiliyor önce.. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ismi de etkisi de güzel, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. İlginç bir maske. Ben de Avon'un soyulan maskelerinden birini kullanmıştım. Aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  4. Çok havalı ya altın maske :)

    YanıtlaSil
  5. bloguna hoşgeldiin. iyisin de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum, iyiyim çok şükür yogunluktan bloga ugrayamıyorum bu ara yine :)

      Sil
  6. Maske kullanmayı bende seviyorum.
    Avon Anew Ultimate Altın Maskeyi henüz denemedim .

    YanıtlaSil
  7. Avon altın maskenin ışıl ışıl görünümü ne güzel. Etkisini de beğendiysen ne güzel Esracım. Maske seviyorum, özellikle de dinlendirici maskeleri severim.

    YanıtlaSil
  8. Işıl ışıl ne güzel avon altın maske. Ben de özellikle rahatlatıcı maskeleri çokseverim ☺️

    YanıtlaSil
  9. Avon altın maskesini henüz denemedim merak ediyorum aslında

    YanıtlaSil
  10. Avon anew ultimate altın maske ismi bile güzel başarılı bir ürün.

    YanıtlaSil
  11. Maske çok tatlı duruyor 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın çok tatlı dokusu da kokusu da sonucu da :)

      Sil
  12. Bende şuan kullandım ilk defa bakıcam sonucuna

    YanıtlaSil
  13. Haftada 1 kez mi uygulanır nekadar arayla yapılması gerekir acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada bir ya da iki kez uygulayabilirsiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM