Avon Anew Vitamin C Serum

Avon Anew Vitamin C Serum


Günlük cilt bakımında serumların etkili olduğunu düşünüyorum. Temizlediğim cildime nemlendirici sürmeden önce serum uygulamanın cildimi toparladığını ve sıkılaştırdığını hissediyorum. Avon Anew Vitamin C Serum çabuk emilimi, hoş kokusu ve iyi sonuç vermesi ile beğenimi kazandı.

Avon Anew Vitamin C Serumu yaklaşık bir aydır kullanıyorum. 30 portakalın etkisini bir şişeye sıgdıran ürün, cilt görünümünde anında göz alıcı ışıltı, 1 hafta sonra cildin daha sağlıklı görünmesini sağlamayı, 2 hafta sonra cilde pürüzsüz görünüm vermeyi ve cilt tonunu eşitlemeyi vadediyor.  


Avon Anew Vitamin C Serum


30 ml'lik, cam, portakal rengi pompalı bir şişede bulunan Avon Anew Vitamin C Serumun üzerinde şeffaf plastik bir kapağı var. Harika bir kokusu olan üründen, nemlendiricimden önce 1 pompa kadar elime sıkıp iki elimi birbirine sürtüp hafifçe ısınmasını sağlıyorum ve yukarı doğru hareketlerle yüzüme sürüyorum. Göz çevremde kullanmıyorum. Birkaç saniyede emiliyor. Yumuşacık ve parlak bir cilt ortaya çıkıyor. 


Avon Anew Vitamin C Serum


Ben güzel kokan ürünleri çok seviyorum, Avon Anew Vitamin C Serumun kokusuna da bayıldım. Şeffaf, renksiz, akışkan bir ürün.  


Avon Anew Vitamin C Serum


Üretim tarihi şişenin altında, 12 ay içinde tüketilmesi öneriliyor.

Avon Far Away EDP yazımı okumak için tık

Avon Ultra Volume Maskara yazımı okumak için tık

Avon Eve Truth EDP yazımı okumak için tık

Siz cilt bakımı yaparken serum kullanıyor musunuz, Avon Anew Vitamin C Serumu denediniz mi ?

Avon'un hangi ürünlerini kullanıyorsunuz yorum bölümüne yazar mısınız ?

42 Yorumlar

  1. Avonun mir bir gözaltı kremi var .Annem verdi.Bakalimsonucu nasil olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un kullandıgım ürünlerinden çok memnunum :)

      Sil
  2. Avonun ürünleri genelde çok başarılı. Bunu henüz almadım . Deneyebilirim. Şişesine bayıldım 😍

    YanıtlaSil
  3. Gözaltlarını yeterince nemlendiriyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözaltlarıma kullanmıyorum Lerzancım.

      Sil
  4. Avon Anew i uzun zamandir duyup merak ediyorum. Aklima geldi tekrar okuyunca 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenecegini düşünüyorum Deryacım :)

      Sil
  5. Portakal kokusuyla hoş bir etki bırakacağını düşünüyorum. teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet harika bir kokusu var :) ben teşekkür ederim

      Sil
  6. Evet görüntü de hoş söylediğinize göre kokusuda lütfen yüzünüze önem verin.Cilt bakımı çok önemli tanıtım için çok teşekkürler esra hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilginize teşekkür ederim Engin Bey

      Sil
  7. Yumuşak ve parlak bir cilt için güzel öneri olmuş ben şu aralar loreal paris nem terapisini kullanıyorum oldukça güzel

    YanıtlaSil
  8. Kullananlar oldukça memnun bu serum uygulamalarından fakat nedense bir türlü alışamadım ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sadece sürüyorum yüzüme, neden alışamadıgını merak ettim :)

      Sil
  9. Bi bana gelmedi bu serum cok merak ediyore.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim, sen de denersen seversin mutlaka :)

      Sil
  10. Avon portakalli serumu kullanmaya basladim yakinda bende bir yazi hazirlayacagim❤

    YanıtlaSil
  11. Henüz açmadım, kullandığım 2 farklı leke ürünü var. Durumu gözlemlemem bitince ilk C vitamini serumunu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  12. Avonun ürünlerini bende kullanıyorum. Çok güzel bir ürünmüş içeriğide güzel öneriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. verdiği parlaklığı seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  14. henüz deneyemedim yapısı yaz için biraz ağır geldi ama bana kışa bırakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen emiliyor ben agırlık hissetmedim :)

      Sil
  15. çok tatliş gözüküyooo yaaa tişkirleer :)

    YanıtlaSil
  16. 2 hafta gibi bir sürede oldukça güzel vaatleri var..

    YanıtlaSil
  17. Normalde avon cilt bakım ürünleri alerji yaptı ama bu serumunu herkes çok beğendi çok merak ediyorum bende😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumları çok severim, bu ürünün sonucundan da memnun kaldım :)

      Sil
  18. C vitamini dusunuyorum alabikirim ben de

    YanıtlaSil
  19. C vitaminli cilt ürünleri son zamanlarda çok popüler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. C vitamininin cilt için yararı büyük :)

      Sil
  20. Avon C vitamini serumunu her gün kullanıyorum çok başarılı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM