Avon Far Away EDP

Avon Far Away EDP

Avon parfümlerinin birçoğunu kullandım bugüne kadar. Avon Far Away EDP uzun yıllar önce kullandığım hatta bana gittiğimiz Uludağ tatilini hatırlatan bir parfüm. Parfümün ilk çıktığı zamanlardı ve eğlenceli bir tatildi o yüzden sanırım. Zaten gece davetlerinin aranılan kokusu bence Avon Far Away EDP.
#AvonBüyükKışİndirimi devam ederken, kataloglardan birçok ürünü uygun fiyatlarla satın alabilirsiniz. Avon Far Away'in de katalogdan satın alacağınız vücut kremleri, deodorantları ve pudraları ile kalıcılığını arttırabilirsiniz.
Avon Far Away EDP cazibeli, hayalperest ve egzotik olarak tanıtılmış. 
Oryantal ve çiçeksi bir kokuya sahip olan parfüm, sandal ağacı, yasemin ve frezya notalarının buluşmasıyla ortaya çıkmış. 
50 ml ve 100 ml lik şişelerin yanında, vücut kremi ile set halinde de alabilirsiniz. 


Avon Far Away EDP 

Pembe siyah küre şeklinde bir kapağı olan cam şişenin bir de şık siyah püsküllü bir boyun aksesuarı var. 
Avon Far Away'in mavi siyah kapaklı Infinity ve Rebel isminde farkli iki çeşidi de var ama henüz bu çeşitleri kullanmadım. 


Avon Far Away EDP spreyli şişe

Spreyli şişeden EDP olduğundan bir kez sıkmak bile yeterli geliyor, oldukça kalıcı bir parfüm. EDP ler en fazla kalıcılık gösteren yoğun parfümlerdir. Kış aylarına daha uygun olurlar. 




35 Yorumlar

  1. Bir avon klasiği far away
    Bende yıllardır eksik etmem bu kokuyu 🌼

    YanıtlaSil
  2. Yasemin iceren parfümler tenime cok uyuyor. Buna da bakayim 😊

    YanıtlaSil
  3. Sevgililer günü için ideal hediye...
    Profosyonel seçkileriniz harika..
    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız Sevgililer Günü yaklaşıyor :)

      Sil
  4. benimde severek kullandığım hatta bu sıralar avondan kullandığım tek parfümdür. Kalıcılığı kesilikle çok iyi . sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ben de Avon'dan bir parfüm sipariş vermeyi düşünüyorum, en beğendiğiniz bu mu oldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tüm parfümlerini denemediğim için en beğendiğim bu diyemeyeceğim, tavsiyem satan kişiden tester denemeniz :)

      Sil
  6. Çiçeksi kokuları severim. Ağır kokulardan uzak dururum hep

    YanıtlaSil
  7. Ben avon dan pek parfüm kullanmamıştım. Oldukça beğendiğim bir koku oldu. Sende güle güle kullan canım .

    YanıtlaSil
  8. Şişenin püskülüne bayıldım.:) Hiç yabancı gelmiyor şişe gözüme. Sanırım tanıdık biri kullanıyordu bu parfümü. Çiçeksi kokması güzel bir detay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şişesi de oldukça şık, kokusu da :)

      Sil
  9. Wow, this looks wonderful!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  10. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginize çok teşekkür ederim, ben de sizi takipteyim

      Sil
  11. nice review of good product
    greeting- evi erlinda

    YanıtlaSil
  12. Şişenin sunumu güzel daha önce Avon parfüm denemedim, şans vermek lazım :)

    YanıtlaSil
  13. Siteniz çok renkliymiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  14. ay avon duş jeli ve şampuan aldım bakalım aklımda olsun bu daa :)

    YanıtlaSil
  15. Avon'un klasiklerinden bana biraz ağır geliyor ama güzel koku :)

    YanıtlaSil
  16. Parfumle anilari hatirlamak ozelligi bendede var mesela dolce vita sahara hep yurttaki odami hatirlatir bana bu parfumde 15 yil oncesini cok mutlu oldugum gunleri ve artik hayatimda olmayan guzel bir insani hatirlatiyor💖

    YanıtlaSil
  17. İlk olarak 98 yılında tanışmıştım bu parfümle.Ozamandan bu yana ne ambalajı ne de kokusu değişmediğine göre çok seviliyor demekki ;)

    YanıtlaSil
  18. Başkasının üzerinde kullanınca ve kalıcılığı ile çok sevdiğim bir koku. Ama ben asla kullanamıyorum. Baş ağrısı ve bulantı yapıyor bende :(

    YanıtlaSil
  19. Avon'un demirbaş parfümlerinden.

    YanıtlaSil
  20. annem severdi bu parfumu,güzel günlerde kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  21. Bir ara benim de kullanıp kokusunu çok beğendiğim parfümü Avon'un :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM