Avon Ultra Volume Maskara

Avon Ultra Volume Maskara

Avon Ultra Volume Maskara oyuncu Ezgi Mola'nın "Efsane bakışlar ancak efsane bir maskarayla mümkün!" sözleriyle tanıtıldı. 

Avon Ultra Volume Maskara her bir kirpiği sararak % 100'e kadar hacim kazandırmayı, boşlukları doldurarak kirpikleri sıkılaştırmayı ve hiç almadıkları kadar uzun bir görünüm almalarını sağlamayı vadediyor.


Avon Ultra Volume Maskara

Kısa kirpiklere sahip biri olarak Avon Ultra Volume Maskara ile hacimli ve uzun kirpiklere sahip oldum. Maskarayı ilk kullanmaya başladığımda birçok maskaranın ilk kullanımı gibi sonuç şimdiki hale göre daha ıslak oluyordu, birkaç kullanımdan sonra sonuç daha mükemmel hale dönüştü. Şimdi çok daha rahat sürüyorum ve sonuçtan çok memnunum. Suya dayanıklı, hemen sabitleniyor ve asla akmıyor. Siyahlığı çok iyi. Ambalajı oldukça ergonomik, elde rahatça tutuluyor, kapağı rahatça çevrilerek açılıyor.
Deneyen kadınların % 95'inin tavsiye ettigi Avon Ultra Volume Maskara küçük gözlerimde ve kısa kirpiklerimde harika sonuç verdi.
10 ml'lik ürünü açtıktan sonra  3 ay içinde tüketmeniz gerekiyor.



Avon Ultra Volume Maskara Fırçası

Avon Ultra Volume Maskaranın fırçasının yakından görünüşü de üstteki görselde.

29 Yorumlar

  1. Güzel bir ürün Esra. Üç ay içinde tüketemeyebilirim yalnız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) o tarihten sonraki kurumalardan sorumlu degiliz o halde ;)

      Sil
  2. Çok paylaşıldı,çok övüldü..hakediyormuş demek ki..

    YanıtlaSil
  3. Bende aldım ve çok severek kullanıyorum. Avon'a ait son dönemlerin en iyi maskarası olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de begenmiş olmanıza sevindim :)

      Sil
  4. Avon kendini ispatlamış bir marka ürünleri övülmeyi hakediyor bence

    YanıtlaSil
  5. Maskaraları kullanmayı çok seviyorum. Rahat tutulup rahat sürülmesi önemli..

    YanıtlaSil
  6. henüz kullanmaya başlamadım açmadım da umarım kurumaz

    YanıtlaSil
  7. kurudukça daha iyi gerçekten..

    YanıtlaSil
  8. Onlarca maskara denedim. Bir türlü şöyle gerçekten hacim veren maskara bulamadım. Uzatıyorlar, tek tek tarıyorlar ama hacim veren rimel çok zor bulunuyor. Madem öneriyorsunuz, bir de bu rimeli deneyeyim. Tanıttığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Makyajda en çok sevdiğim ürün maskaradır , güzel duruyor

    YanıtlaSil
  10. Cok guzel uzatiyor Avon un bu maskarasi cok guzel❤

    YanıtlaSil
  11. Bende yeni aldım avonun bu maskarasını. Gerçekten de güzel 👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son günlerde hep onu kullanıyorum ben de :)

      Sil
  12. Son zamanlarda çok sık gördüğüm bir maskara. Yazınızı okuduktan sonra daha bir merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begeneceginizi umuyorum, teşekkürler ilginize :)

      Sil
  13. ezgi molayı çok seviyoom görüyom hep kadıköydeeee, o dediyse doğruduur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de filmlerini çok seviyorum, komik kadın :)

      Sil
  14. Güle güle kulllan Esra'cığım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM