Purederm Skin Soothing Moisture Mask - Rahatlatıcı Nem Maskesi

Purederm Skin Soothing Moisture Mask - Rahatlatıcı Nem Maskesi

Cilt bakımında keyif aldığım işlemlerden biri maske yapımı. Purederm Skin Soothing Moisture Mask - Rahatlatıcı Nem Maskesi favori maskelerimden biri. Tatlı yeşil rengiyle ve mis gibi kokusuyla mutluluk veriyor.

Bir Kore markası olan Purederm Skin Soothing Moisture Mask - Rahatlatıcı Nem Maskesi adından da belli olduğu gibi yüzü nemlendirip rahatlatmayı, cildin temel besin maddelerini yenilemeyi, cildi susuzluktan koruyarak yumuşak, sağlıklı ve aydınlık hale getirmeyi vadediyor.

Purederm Skin Soothing Moisture Mask

Tek kullanımlık gibi görünen ama birçok kullanım için yeterli olan 50 gr'lık bir poşet ambalajda bulunan maskenin, çok kullanışlı bir ağız kısmı var. Plastik vidalı kapaklı kısımdan poşeti sıkarak kolaylıkla maskeyi dışarı çıkarabilirsiniz, böylece içindeki ürünü defalarca ve dibine kadar kullanabilirsiniz.

Purederm Skin Soothing Moisture Mask

Aloe vera ve zeytinyağının karışımından elde edilen Purederm Skin Soothing Moisture Mask poşetinden rahatça çıkan jel kıvamında, çok güzel kokulu, uçuk yeşil renkte bir ürün. Ambalajın üzerindeki yeşil renkten çok daha açık renkte. 

Yüz jeli ile temizlediğim yüzüme elime sıktığım maskeden sürüyorum, boynunuza da sürebilirsiniz ama göz çevresi ve dudaklarınızla temas etmemesi gerekiyormuş. Her ihtimale karşı paketi açmadan biraz sallıyorum. Yüzüme çok rahat sürülüyor, sürüldüğünde ciltte kayboluyor ıslak gibi bir görünüm oluyor, yani yüzde bir maske varmış gibi durmuyor. 15 dakika kadar bekletiyorum biraz daha fazla da bekletilebilir, nem maskesi olduğundan gerilme olmuyor, kurumuş halini muhallebi üzerindeki kaymak tabakası gibi tarif edebilirim. Temizlemek için yüzümü musluktan akan suda yıkıyorum, ıslanınca kaygan bir tabaka varmış gibi hissediyorum, kolayca akıyor, akıp gidince tertemiz, nemli, iyi görünen bir cilt elde ediyorum. 

Purederm Skin Soothing Moisture Mask Kullanım Şekli

Uyarılar; Purederm Skin Soothing Moisture Mask - Rahatlatıcı Nem Maskesini sivilceli, lekeli, güneş yanığı olan bölgelere uygulamayın. Kullanım sırasında ya da kullanımdan sonra kızarma, şişme, kaşıntı olursa hemen doktorunuza başvurun. Göz ile temas ederse suyla durulayın. Çocuklardan uzak tutun. 

Ürünün son kullanma tarihi paketin üst tarafında yazan üretim tarihinden itibaren 3 yıl. Türkiye distribütörü Ritüel de Beaute.

Purederm Skin Soothing Moisture Mask İçerik

İçeriği ile ilgili üstteki görselden bilgi alabilirsiniz.

Purederm Collagen Eye Zone Mask yazımı okumak için tık

Rituel de Beaute Hücre Yenileyici ve Canlandırıcı 3D Kagıt Yüz Maskesi yazımı okumak için tık



20 Yorumlar

  1. Aloe vera diyince zaten guzeldir o maske gordugumde mutlaka alacagim rituel de beautie hucre yenileyici maskeyi💖

    YanıtlaSil
  2. kore dizilerini çok severken ay bi de ürünleri vaar artık hayatımızdaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizileri henüz izlemedim ama ürünlerini çok seviyorum :)

      Sil
  3. Purederm maskenin ambalajı güzelmiş. Kapaklı oluşu artı puan. Deneyeyim. Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. içerisinde aloe vera olan çoğu ürün güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. Her banyodan sonra mutlaka maske yaparım :) Bunuda mutlaka deneyeceğim canım teşekkürler tavsiye için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ilgin için canım :)

      Sil
  6. Bu purederm maskelerden birkaç tane kullandım ama hangisiydi bak unuttum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın denedigim ürünlerinden memnun kaldım :)

      Sil
  7. Ürün tanıtım ve değerlendirmeleri için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Kapak kısmını sevdim. Maskeleri ihmal etsem de zaman zaman yapıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok kullanışlı kapagı, maskelerin çok yararı oluyor :)

      Sil
  9. ben bir kez denemiştim çok beğenmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanan herkes sever diye düşünüyorum :)

      Sil
  10. Kullanmadığım bir ürün bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM