Purederm Collagen Eye Zone Mask - Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi

Purederm Collagen Eye Zone Mask - Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi

Cilt bakımı yaparken göz çevrem için krem kullanıyorum ama ilk kez bir maske kullandım. Purederm Collagen Eye Zone Mask yani Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi.

Yüzümüz için kullandığımız kağıt maskelere benzeyen kağıtlardan oluşan ve göz altımıza yapıştırılarak kullanılan bir maske. Plastik bir poşetteki ürünün paketini makasla keserek açtım. Poşetin ağız kısmında tekrar kullanılacağı için kapatma klipsi mevcut, sıkıca kapatarak kurumasını önleyebiliyorsunuz. 


Purederm Collagen Eye Zone Mask - Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi


Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi, kolajen, E vitamini, yeşil çay özü ve tropik meyveler ile zenginleştirilmiş formülü ile yoğun nem sağlarken, göz altı şişlikleri ve halka/gölgeleri azaltmayı, yaşlanma karşıtı etki sağlamayı vadediyor.


Purederm Collagen Eye Zone Mask - Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi


Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi belli belirsiz çok hafif bir kokuya sahip. 30 parça yani 15 kullanımlık maskeler birbirine yapışık halde iki grup halinde paketin içinde. 



Purederm Collagen Eye Zone Mask - Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi


Temiz yüzüme uyguladığım maskeler kolaylıkla yapışıyor. Yağlı vb. herhangi    rahatsız edici bir his yok. Göz çevremde rahatlama ve ferahlama hissettim. Tek kullanımlık maske yaklaşık 15-20 içinde kuruyor, kuruyunca da bulunduğu yerden düşüyor. 

Göz çevremde kırışıklık olmadığı için bu konudaki etkisini bilemiyorum ama rahatlama hissi güzeldi. Maske kuruyana kadar beklediğim için göz çevreme yedireceğim ürün kalmadı, zaten çok ıslak bir maske değil, böylece kağıt yüz maskelerindeki gibi kalan serumu yediremedim.


Purederm Collagen Eye Zone Mask - Purederm Kolajen Göz Çevresi Maskesi

Uyarılar; 

Lekeli, sivilceli, tahriş olmuş ve güneş yanığı olan cilde uygulamayın. 

Kızarıklık ya da rahatsızlık olursa kullanımı bırakıp doktora danışın. 

Gözlerden uzak tutun, gözle teması halinde bol su ile yıkayın.

Bandaj ve plasterlere hassas ciltlere uygulamayın.

Güneş altında ya da çok sıcak/soğuk ortamlarda kullanmayın.

Çocuklardan ve gıda maddelerinden uzakta tutun.

Kurumaması için açtıktan hemen sonra kullanın.

Son kullanma tarihi üretim tarihinden itibaren 3 yıl.

Kore'de üretilmiş.









22 Yorumlar

  1. Önemli ayrıntılar kullanımda fayda sağlayacak.Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Collagen iceren göz maskeleri cok iyi geliyor bana da. Puraderm in collagen maskesini de arastiracagim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benbeğendimsendebeğenirsinumarımDeryacım:)

      Sil
  3. Bu aralar ihtiyacım olan bir ürün, bakayım :)

    YanıtlaSil
  4. E vitamini, yeşil çay özü ve tropik meyveler içeriğindeki güzel şeyler.. Ben de düşüneceğim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokrahatlatıyor,uzunsürelikullanımdagüzelsonuçlarvereceğikesinbence:)

      Sil
  5. Puroderm Kolajen Göz Çevresi Maskesini denemedim hiç. Sanırım ihtiyacım olan Bir Maske Deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay kullanılan ve sonuçtan memnun kalınan bir maske.

      Sil
  6. yani mutluluk veriyo diyosuun gevşetiyoooo :)

    YanıtlaSil
  7. İyi hatırlattın Esracım, benim de bu aralar edinmem gereken ürün, bunu da deneyebilirim...

    YanıtlaSil
  8. Ürün hakkında bir bilgi yok yorum destek olsun diye geldim Esra hanım

    YanıtlaSil
  9. Maskelerını kullandım bu markanını cok güzel kokuyordu, ama bunu denemem lazım bazen fazla morlaşıyor rahatlama hissi lazım .

    YanıtlaSil
  10. Benimde ihtiyacim var aslinda purederm markasina ait maskeleri hic kullanmadim💖

    YanıtlaSil
  11. Göz altı maskesi ben de denemedim. Purederm markasına ait bu markayı denemek isterim. Göz altı Kırışıklığın olmadığı için çok şanslısın Esra ablacım 💕

    YanıtlaSil
  12. benim de kendime bakmaya, biraz şımartmaya çoookkk ihtiyacım var. Alıp, en kısa zamanda uygulayacağım...

    YanıtlaSil
  13. Çoklu olması çok iyi bence. 1 çift olunca ben kullanmaya kıyamıyorum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM