Avon Far Away Vücut Losyonu

Avon Far Away Vücut Losyonu 

Kullandığım parfümlerin kendi kokusuna sahip ürünleri kullanmayı seviyorum Böylece parfümlerin kalıcılığı da artıyor Avon Far Away Vücut Losyonu da bunlardan biri.


Avon Far Away Vücut Losyonu

150 ml lik plastik bir tüpte, kokusu oldukça belirgin ve çok güzel beyaz renkte, koyu kıvamlı bir losyon olan Avon Far Away Vücut Losyonu, kolaylıkla sürülüyor, hemen emiliyor ve ardından kadife gibi bir cilt elde ediyorsunuz. 

Parfüm sıktıktan sonra vücudunuzda boynunuza, bileklerinizin ve dirseklerinizin iç kısmına bu losyondan sürerseniz kokunun kalıcılığı artıyor. Ayrıca cildinizin de bakımını yapmış oluyorsunuz.



Frezya, yasemin ve vanilya miskin egzotik karışımıyla benim çok sevdiğim bir koku. 


Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. 


Avon satıcılarından Sipariş verebilirsiniz.




16 Yorumlar

  1. harika ben de not aldım canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Pudrası var bende de hala mis gibi kokusu var ya <3

    YanıtlaSil
  3. benimde kokusu zaman zaman çok baskın gelse de sevdiğim avon parfümleri arasında parfümü ama vücut kremini daha önce hiç denemedim.

    YanıtlaSil
  4. Avon far away parfümünü çok seviyorum ama vücut losyonunu denemedim

    YanıtlaSil
  5. Parfüm kokusunun kalıcılığını artırması çok ilginç... Farklı bir vücut losyonu. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. Parfümlerle birlikte aynı kokunun vücut losyonunu kullanmayı ben de seviyorum,kalıcılık için harika oluyor❤ Bunun parfümünü birkaç kez bitirmiştim hoş bir koku. Güle güle kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Avon Far Away vücut losyonu da eminim parfümü kadar güzeldir. Dediğiniz gibi parfümlerin vücut losyonları gerçekten çok başarılı oluyor. Ben de çok severim. Teşekkürler bu bilgileri paylaştığınız için. Kesinlikle denemeliyim bu ürünü.

    YanıtlaSil
  8. avon pekiii aloyom zateen bişeylerini, duş jeli, şampuan, krem, bunu da alırıım :)

    YanıtlaSil
  9. Hace tiempo usaba productos de esta marca y estaban muy bien! Me encanta como huele!♡♡♡

    YanıtlaSil
  10. Ambalaji ne güzelmis. Ben de seviyorum parfümle ayni kremi bulunca kullanmayi. Gercekten parfümün kokusu daha kalici oluyor 😊

    YanıtlaSil
  11. Avon un ürünleri genelde kaliteli oluyor 👍😊🤚

    YanıtlaSil
  12. parfüm losyonlarını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Bu koku benim uzunca bir süre imza kokumdu. Vücut losyonuyla inanılmaz kalıcı hale geliyor :)

    YanıtlaSil
  14. Losyonlar, parfümlerin koku kalıcılıklarında etken rol oynuyor bence de :)

    YanıtlaSil
  15. Estupendo post! Muchas gracias por tu última visita, espero verte pronto por mi blog! ♡♡♡

    YanıtlaSil
  16. Oldukça güzel bir tavsiye teşekkürler. Takibe aldım bu arada blogunuzu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM