Lapitak El Kremi

Lapitak El Kremi

Soğuk havalarda ellerin kuruması ve çatlaması çok sık rastlanan bir durum. Tüm kış mevsimi boyunca kimbilir kaç tüp el kremi bitiriyorum saymadım 😊 Son kullandığım el kremi Lapitak El Kremi. Kendisiyle çok iyi anlaştık, en beğendiğim el kremlerinden biri oldu 💗

Lapitak El Kremi içeriğindeki Allantoin yani nemlendirici ve yumuşatıcı özelliklere sahip kimyasal bir madde ve cilde çok faydalı, nemlendirici özelliği olan gliserinle zenginleştirilmiş konsantre formülüyle zorlu hava koşullarında bile ciddi kuruluk problemi olan elleri dahi anında yumuşatıp pürüzsüz hale getirmeyi, kurumuş ve çatlamış cildi kullanıldığı ilk andan itibaren nemlendirerek onarmayı ve ipeksi bir görünüm sağlamayı, kuruyan sertleşen tırnak etlerini yumuşatıp beslemeyi vadediyor.

Tüm ciltlerine uygun bir el kremi

Diz ve dirseklerinizdeki sertleşen deride de kullanabilirsiniz. 

Gün içinde istenilen sıklıkta kullanılabiliyor.

Bence de tüm bu vaadlerini yerine getiren bir krem Lapitak El Kremi 👍


Lapitak El Kremi Görünüş

60 ml'lik plastik, kolay sıkılan bir tüpte, çıtçıtlı bir kapağı var, kapağı oldukça sıkı kapanıyor çantada açılma riski yok. Lapitak El Kreminden nohut büyüklüğünde avucuma sıkıyorum. Ellerimi birbirine sürtüp avuçlarımı ellerimin üzerinde de gezdiriyorum, bu miktar iki elime yeterli geliyor. Beyaz renkli oldukça yoğun kıvamda, hafif parlak, çok güzel kokan bir krem. Sürdükten sonra ellerimde hafif bir yapış yapışlık hissediyorum ama bu durum bir dakika içinde kremin emilmesiyle son buluyor. Ardından vadettiği gibi ipeksilik, kayganlık ve ellerimin nemlenerek rahatlamasını hissediyorum, anında etkisini gösteriyor 👏  

Uygun fiyatıyla, eczanelerden, kozmetik mağazalarından, internet sitelerinden satın alabilirsiniz. 


Lapitak El Kremi İçerik

Lapitak El Kremi dermatolojik olarak test edilmiş. İçeriğinde etil alkol ve domuz yağı yok. Paraben içermiyor.


Tüpü açtıktan sonra 12 ay içinde tüketilmesi gerekiyor.


Türk Malı bir marka.


Markaya ait Lapitak Topuk Çatlak Kremi yazımı okumak için tıklayabilirsiniz.

 


27 Yorumlar

  1. Lapitak piyasada oldukça eski bir marka. eminim bu ürünü de güzeldir.

    YanıtlaSil
  2. Türk malı ürün ile ilgili harika bir tanıtım yazısı okudum.Onemli puf noktalarınız çok işimize yarayacak..Tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Duştan sonra ve Soğuklarda elim ve yüzüm çok çatlıyordu. Bir de bunu deneyeyim nemlendirmek için. Teşekkür Ederim

    YanıtlaSil
  4. Lapitak el kremini istanbulda yasarken severek kullaniyordum. Güzel nem lendiriyor☺️

    YanıtlaSil
  5. evet bende kullandım bunu bana da çok arkadaşça yaklaştı :))

    YanıtlaSil
  6. Topuk kremini deneyip sevmistim lapitak el kremini de merak ettim simdi💖

    YanıtlaSil
  7. Lapitak el kremi benim de sevdiğim kremlerden biridir. Kış aylarında çok kullanırım. Dediğiniz gibi dirseklere de iyi geliyor. :)

    YanıtlaSil
  8. Lapitak El Kremi ni hiç deneme fırsatım olmamıştı.
    Eğer yağlı bir tabaka bırakmıyorsa kolay emiliyorsa denemek isterim.
    Tanıttığınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. sık tazelemek gerekiyor ama düzenli kullanımda gerçekten de etkili oluyor

    YanıtlaSil
  10. Yine çok faydalı bir yazı olmuş hazır bitmisken el kremim deneyeyim

    YanıtlaSil
  11. Biz de kullanabiliyoruz değil mi :) Benim de soğuk havalarda ellerim çatlıyor. Lapitak el kremi işe yarar sanırım. Teşekkürler tavsiye için :)

    YanıtlaSil
  12. minik tüpteki tırnk kremini kullanmıştım ben de

    YanıtlaSil
  13. Hiç kullanmamıştım bu markayı. Bu kış ellerim çok kötüydü.. Kış da sert geçiyor.

    YanıtlaSil
  14. Çok eski bir marka diye biliyorum ben. Raflarda nedense hep gözüme çarpa ama nedense hiç denedim :)

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir ürün denemek lazım ❤

    YanıtlaSil
  16. Yaşadığım yer soğuk olmasa da ellerim sanırım kullandığım deterjandan vs çabuk yıpranıyor. El kremi arayışındayken Lapitak el kremin de değerlendireceğim. Çok teşekkürler Esra ablacım 🤗💕

    YanıtlaSil
  17. Lapitak'ın el ve ayak kremlerini beğeniyor ve başarılı buluyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  18. Hızlı emiliyorsa tam benlik.

    YanıtlaSil
  19. ben aynı markanın ayak kremini kullanmıştım o da başarılıydı...sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  20. Lapitak el kremi kullanıyorum bende ve çok da memnunum

    YanıtlaSil
  21. pikki alıp arko kiremin yanına koyayım :)

    YanıtlaSil
  22. Esra hanım inanın kremler hakkında bir fikrim yok traş olduktan sonra klasik arkoya devam :)

    YanıtlaSil
  23. Ben de yaglı bir his bırakmıstı :/

    YanıtlaSil
  24. Hiç denemedim.Ana şans vermek lazım :)

    YanıtlaSil
  25. En kısa zamanda alacağım marka :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM