Lapitak Topuk Çatlak Kremi - Cream For Cracked Heels


Herkese merhaba
Bugün gözu kapalı tavsiye edeceğim ürün kuru ve yıpranmış topukların bakımı için üretilmiş Lapitak Topuk Çatlak Kremi.
Lapitak markasını birçoğunuz değişik ürünleriyle mutlaka duymuşsunuzdur. Rahat ulaşılır bir marka oluşu ve uygun fiyatlarıyla Lapitak cilt bakım ürünlerinin hepsini severek kullanıyorum. 
Birkaç gün önce topuğumda minik bir sızı hissettim, baktığımda cildim kuruduğundan bir çatlak oluştuğunu gördüm. Kışın ayaklarım sürekli çorap içinde olduğundan ayak bakım kremlerini ihmal edebiliyorum. Hemen ayağıma Lapitak Topuk Çatlak Kremi sürdüm. Hemen o gün ayağımdaki çatlayan kısım onarıldı, sızısı kesildi, ertesi gün Lapitak Topuk Çatlak Kremini sürdüğümde topuğumda hiç sorun kalmamıştı zaten. Kesinlikle tavsiye ediyorum.



Lapitak Topuk Çatlak Kremi yoğun kıvamlı, beyaz parlak renkli, çok güzel kokan bir ürün. Kolaylıkla sürülüyor, Yoğun kıvamlı olduğundan sürer sürmez emilmiyor, ama masaj yaparak sürdüğünüzde emiliyor ve sürüldüğü yerde yumuşacık ipeksi bir his bırakıyor.
Paraben yani koruyucu kimyasal içermiyor, allantoin ve gliserin ile zenginleştirilmiş. Kozmetik amaçlı allantoin, karakafes bitkisinden elde ediliyor, ama salyangozların salgılarından da elde edilebiliyor. 
Lapitak Topuk Çatlak Kremi, 60 ml'lik plastik bir tüpte. Tüp rahatlıkla sıkılıyor, yumuşak ve kullanımı çok kolay. 



Tüpün ağız kısmının sert plastikten çıtçıtlı bir kapağı var. Kapak sıkıca kapanıyor, taşırken açılma riski yok. 



Lapitak Topuk Çatlak Kreminin önerilen kullanım şekli, kuru ve temiz ayağa sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez hafifçe masaj yaparak uygulanması. 
Ürün dermatolojik olarak test edilmiş. 
Etil alkol ve domuz yağı kullanılmamış. 
Türk Malı bir ürün. 
Eczanelerde, marketlerde, kozmetik mağazalarında ve farklı internet sitelerinde 15 TL civarında fiyata satın alabilirsiniz. 


  

   


30 Yorumlar

  1. İlk defa bugün kullandım

    YanıtlaSil
  2. Harika tanıtım olmuş.TAM da ihtiyacım vardı.Eline kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Markayı tanıyorum görüyorum ama hiç kullanmadım. Aklımda olsun ihtiyaç olursa denerim 😉🙋

    YanıtlaSil
  4. Ben bundan bir kaç sene önce gratisten çok uygun fiyata küçük boyunu alıp uzunca bir süre kullanmıştım. Ciddi olarak kısa sürede etki ediyor iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalmanıza sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Aynı gün etkisini göstermiş olması ne güzel.. Etkili bir ürün. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. Bu ürün tam da kışın ihtiyaç olacak ürünlerden. Teşekkürler tanıtım için:)

    YanıtlaSil
  7. Bu kremini çok başarılı buluyorum ve seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. kesinlikte deneyeceğim, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Memnun kaldıysan ne mutlu, ben çok faydasını görememiştim

    YanıtlaSil
  10. anneme sölüyüm istiyoduuu :)

    YanıtlaSil
  11. Bundan bende kullanmış ve memnun kalmıştım.:)

    YanıtlaSil
  12. Ayak bakım ürünlerini beğeniyorum bu markanın..

    YanıtlaSil
  13. merak ettiğim bir marka ve ürün

    YanıtlaSil
  14. Bana da lazim olan bir ürün.Kesin deneyecegim canım

    YanıtlaSil
  15. Türkiyede yasarken kullaniyordum güzel bir kremdir 😊

    YanıtlaSil
  16. Great product review!!

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  17. Bir ara severek kullandığım bir ürün ;)

    YanıtlaSil
  18. Kuru bir yazdan sonra topuklar berbat halde denemek isterim bu ürünü :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  19. Topuk çatlağı hiç iyi bir şey değildir. Hindistan cevizi yağı da işe yarıyor. Aklımızda olsun bu ürün de. 😊

    YanıtlaSil
  20. Lapitak topuk çatlakları için çok başarılı. Severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  21. Lapitak gerçekten iyi ama elimde kalmayınca vazelin sürüyorum gece uyumadan önce.

    YanıtlaSil
  22. Ben de bu markanın ürünlerini başarılı buluyorum. El kremi oldukça yoğundu ve nemlendirmesi çok iyiydi. Bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  23. Bir ara kullanmistim oldukca guzel bir urun💖

    YanıtlaSil
  24. Deneyip beğenmiştim markayı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM