Bebak Argan Oil Keratin Sıvı Saç Kremi


Merhaba, Bebak Argan Yağı  ve Keratin içeren sıvı saç kremini bir süredir kullanıyorum. 
Ürün elastin ve kolajen içeriği ile saç telleri tarafından hızla emilerek saçı onarmayı, fark edilir esneklik sağlayarak kırılma ve kopmaları önlemeyi, saçın parlamasını, yumuşamasını, yenilenmesini, daha kolay şekil almasını ve taranmasını sağlamayı vadediyor. 
Tüm saç tipleri için uygun. 
Ben banyodan sonra ıslak saçımı tararken avucuma sıktığım ürünü saçlarıma sürerek kullanıyorum, saçınıza spreyleyerek de kullanabilirsiniz. Durulamaya gerek yok. Günlük kullanım için uygun. Dalgalı, kuru, kolaylıkla karışan saçlarım var, çok kolay bir şekilde taranmasını sağlıyor. Ağırlık, yağlanma gibi sorunları hiç yaşamadım. Saçım hemen emiyor, kullandığım belli bile olmuyor. Sadece olumlu sonuçlarını yaşıyorum, yumuşak, mis kokulu, dalgaları belirgin saçlarım oluyor. Ekstra parlaklık için kuru saça da uygulanabiliyor.  
Ayrıca muhteşem bir kokusu var, yazıyı yazarken bile yanımdaki şişeyi ara ara kokluyorum. 



İlk görselde gördüğünüz gibi şişeyi çalkalamazsanız iki çeşit ürün ayrı ayrı görünüyor. çift fazlı.
Şişeyi çalkalayınca kolaylıkla birbirine karışıyor ve bu karışım uzun süre bu halde kalıyor, Fotoğraf çekmek için ayrılmalarını bekledim uzun sürdü :) Avucuma sıkınca sıvı, rengi pudra rengi gibi. 



Sert plastikten, şeffaf, 160 ml'lik bir şişede. Minik şeffaf bir kapağı var, spreyli bir şişe. Pompa kısmına birkaç kez basınca benim saçıma yetecek ürün alıyorum.



Ürün ile ilgili şişesinin üzerindeki uyarılar şöyle; sadece harici kullanım içindir, göz ile temasından kaçınınız, temas halinde bol su ile durulayınız, çocukların ulaşamayacağı yerlerde ve oda koşullarında saklayınız. 
Kullanmaya başladıktan sonra 1 yıl kullanım süresi var.
Türk Malı bir ürün. 1933 yılından beri herkesin çok beğenerek kullandığı kozmetik ürünleri üreten Bebak Kozmetik Laboratuvarlarında üretilmiş. 









35 Yorumlar

  1. Durulanmayan bakim urunleri cok daha pratik gule gule kullan canim❤

    YanıtlaSil
  2. Harika tanıtım.Yüreğine kalemine sağlık.söz konusu saç ise çok iyi inceleme yapmamız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  3. oleeey hem argan hem keratin saoool :)

    YanıtlaSil
  4. Bebak markasına ait saç ürünlerini hiç denemedim. Bu tarz saç açıcı sprey en sık kullandığım ürünler arasında ,o zaman bunu deneme lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Herkese merhaba ben aranızda çok yeniyim sayfamı ziyaret edip takipçim olarak bana destek olursanız çok mutlu olurum...

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle bende denemek istediğim ürün. Denk gelemiyorum bir türlü ...

    YanıtlaSil
  7. Keratin içeren ürünlere bayılıyorum:)Bu ürünü bilmiyordum,öğrendiğim iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  8. Böyle ürünleri seviyorum, kuru saçlarıma çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  9. Bebak firmasının ayak bakım ürünlerini kullanmıştım ve memnun kalmıştım.Saç kremini de mutlaka deneyeceğim.Teşekkürler Esra Hanımcım:)

    YanıtlaSil
  10. diğer bebak ürünlerini denedim çoğunu da çok sevdim ama bu ürünü henüz denemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebak ürünlerinin denediklerimi hep beğenerek kullandım :)

      Sil
  11. Bu ürünü henüz denemedim ben de, aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Bebak ürünlerini severim. Bu da benim ihtiyacıma yönelik gibi duruyor. Bakalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  13. Great product review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  14. Bende yeni bir ürün deniyorum ama çok memnun değilim buna bir bakayım kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Elimdeki ürün bitmek üzere, bulabilirsem yerine bunu alayım.

    YanıtlaSil
  16. sen sevdiysen ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
  17. oldukça pratik ve başarılı bir ürüne benziyor. Zaten sevdiğim bir marka

    YanıtlaSil
  18. Kizimin sacina da argan yagi kullaniyorum cok iyi geliyor 😊

    YanıtlaSil
  19. Bebak ürünlerini çok beğeniyorum. Bu ürün de oldukça güzel görünüyor,mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  20. Saçıma argan yağı kullanıyorum. Faydasını görüyorum. Bebak Argan Oil le yeni taniştim. Mutlaka deneyeceğim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Bebak yılların markası güvenirim onlara :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM