Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm

Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm

Bade Natural ürünleri hiçbir katkı maddesi içermeyen % 100 doğal ürünler. Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm da cildimi nemlendirmek amacıyla kullanıp memnun kaldığım bir ürün. 


Normal ciltler için uygun olan ürünü ben karma cildimde kullandım. Benim sadece alnım yağlı yüzümün diğer bölümleri soğuk havalarda kuru cilde yakın oluyor, bu yüzden nemlendirici kullanmayı ihmal etmiyorum. Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm nemlendirici özelliğini içeriğindeki biberiye ve lavanta saf uçucu yağları sayesinde elde ediyor, ürünün bu yağlar sayesinde çok belirgin ve doğal bir kokusu var ben çok sevdim. 


Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm


Zeytinyağı ve jojoba yağının cilt bariyerini güçlendirici etkisi ile ciltten su kaybını önleyerek cildin nem dengesini koruyor. Doğal formülü sayesinde gözenekleri tıkamadan cildi nemlendirip, çevresel etkilere karşı korumayı vadediyor.

Ürün 50 ml'lik koyu renkli cam bir kavanozda, koyu renk olması güneş ışığıyla direkt irtibatını kesiyor. Çevirmeli bir kapağı var. Kapak açılmadan önce üzerindeki etiketin bir kısmı ilk açan siz olun diye biraz uzun şekilde hazırlanmış. 


Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm


Kapak açıldıktan sonra plastik bir koruyucu kapak mevcut, kolaylıkla kaldırılarak ürün kullanılıyor. 


Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm


Bade Natural Günlük Nemlendirici Balmın adı üstünde yapısı tam bir balm. Parmağımla biraz bastırarak alıyorum, kıvamı oldukça koyu. O koyu kıvam yüze sürülürken parmaklarımın ve yüzümün sıcaklığı ile anında yumuşayıp cildimle bütünleşiyor. İlk sürdüğümde çok yağlı gibi gelse de hemen emiliyor. Masaj yaparak sürüyorum içeriğindeki yağlar sayesinde parmaklarım kolaylıkla kayıyor. Sonuçta cildimde uzun süreli bir nemlendirme sağlıyor.


Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm


Bade Natural Günlük Nemlendirici Balm içeriği, jojoba yağı, zeytinyağı, biberiye yağı, lavanta yağı, rezene yağından oluşuyor.


Markanın ürünleri dermatolojik olarak test edilmiş. Paraben, sülfat, SLES, SLS, sentetik koku, sentetik boya ve koruyucu içermiyor. Marka ürünleri üretilirken hayvanlar üzerinde test yapılmıyor.   

25 Yorumlar

  1. Içindeki lavanta kokusu harika kullandigim bir urun memnunum
    Ayrıntılı bilgiler için editöre tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavanta kokulu ürünleri çok seviyorum, memnun kalmanıza sevindim :)

      Sil
  2. Güzel bir ürünmüş Esra. Benim cildim genelde kuru. Aklımda olsun. Çokkkkk teşekkürler 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel nemlendiriyor, kuru cilde de uygundur diye düşünüyorum

      Sil
  3. Bu tarz bir ürün hiç kullanmadım ama bunu merak ettim, denk gelirsem alırım :)

    YanıtlaSil
  4. ay ne güzeeeel sebze meyve çiçek karması gibii :)

    YanıtlaSil
  5. Doğal kokulu ürünleri severim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. Markanın ürünlerini seviyorum bende geçenlerde kuşburnu yağı almıştım

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ettim bade nemlendiriciyi ambalajı bile ne kadar hoş.

    YanıtlaSil
  8. Bade natural günlük nemlendirici kremi daha önce denemedim tavsiye için çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Bade natural ürünlerinin özellikleri, hele de doğal olması çok güzel. Detaylı bakacağım canım 😍

    YanıtlaSil
  10. Kışın cildim kuruyor, kış için düşünebilirim. Merak ettiğim de bir markaydı. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de kışın cildim kuruyor, ideal bir nemlendirici benim için :)

      Sil
  11. Bade natural markasını çok duymaya başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogal içerikli ürünleri olan bir marka, gittikçe tanınıyor

      Sil
  12. bade natural günlük nemlendirici balm bende kullandım gerçekten anlattığınız gibi çok memnun kaldım bende doğal içerikli oluşu hoşuma gitti o yüzden aldım. Zaten içeriğindeki zeytinyağı çok güçlü nemlendirici ve besleyici bir etki yaratıyor. Güzel ürün

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM