Oriflame OnColour

Oriflame OnColour

Oriflame ürünlerini yıllardır severek kullanıyorum. OnColour markasının rengarenk ürünleri ile de bu yaz tanıştım.


Oriflame OnColour markasında 19 çeşit ürün mevcut. Bende bulunan ürünler hakkında bilgi vermek istiyorum.


Oriflame OnColour krem ruj Rosy Pink

Oriflame OnColour krem rujlardan 38756 numaralı Rosy Pink uçuk, çok tatlı bir pembe, açık renkleri sevdiğimden favorim oldu. Sürülüşü çok kolay, kalıcılığı da gayet güzel. Ben de ayrıca koyu renklerden hoşlananlar için 8777 Grape Purple rengi de var.


Oriflame OnColour krem ruj Grape Purple

Oriflame OnColour dudak kalemlerinin  3 rengi var. Yumuşak bir yapısı var. İçeriğindeki cilt bakım maddesi ile dudaklarınıza bakım yapıyor. Tüm dudağınıza sürerek ruj gibi de kullanabiliyorsunuz. Üstteki renk Nude Coral, alttaki renk Rose Pink.


Oriflame OnColour dudak kalemleri

Oriflame OnColour markasının fondöteni 4 renk seçeneğine sahip. Bendeki rengi 38807 Natural Beige. Kapatıcılığı güzel bir fondöten. 30 ml'lik çevirmeli kapaklı bir tüpte. 


Oriflame OnColour fondöten

Oriflame OnColour BİG Lash suya dayanıklı maskara yatay ve dikey fırça kıllarıyla kirpiklerinize hacim veriyor. İçeriğindeki balmumu ile kirpiklerinize bakım yapıyor. 


Oriflame OnColour BİG Lash maskara

Oriflame OnColour tekli göz farlarının 9 rengi var. Hafif sedefli, parlak renkleri ve yumuşak yapıları var. Bendeki renkleri soldaki Met Taupe ve sağdaki Mocha Brown.


Oriflame OnColour tekli göz farı

Oriflame OnColour çift taraflı göz kalemi alarak birbirini tamamlayan 2 renk göz kalemi sahibi oluyorsunuz. Yumuşak yapıları ile gözlerinizde harika bir görünüm oluşacak. 5 renk seçeneği mevcut. Bendeki renkleri Purple&Lilac ve Green&Turquoise .


Oriflame OnColour Purple&Lilac göz kalemi

Oriflame OnColour Green&Turquoise göz kalemi

Oriflame OnColour ojeler ise 5 ml'lik şirin şişeleriyle ve 21 renk seçeneğiyle herkesin zevkine uygun bir renge sahip. Fırçası geniş, uygulaması çok kolay. Çabuk kuruyor, kolay çıkıyor. Bendeki renkleri Cloud Blue ve Dazzle Gold


Oriflame OnColour Cloud Blue oje

Siz Oriflame OnColour ürünlerinden hangilerini kullandınız, yorumlarınızı bekliyorum.



13 Yorumlar

  1. Ürünler çok güzel hepsi de güzel birde çabuk bitmeseler yeniden almak cep yakıyo.
    Tanıtım için tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok çabuk biteremiyorum ürünlerimi :)

      Sil
  2. Çok güzel bir seriymiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bence güzel eğlenceli ve kullanışlı bir seri olmuş bu..

    YanıtlaSil
  4. iyi gunlerde kullan rujun rengine bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet çok güzel bir renk :)

      Sil
  5. ay her yerdee oriflame ve avon toplantılarına rastlıyoom :)

    YanıtlaSil
  6. Grape Purple'nin rengi çok hoş, tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Grape purple rujun rengini çok beğendim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM