Couleurs by QNET Allık

Couleurs byQNET

Makyajların vazgeçilmezlerinden rengarenk allıklar kadınların başını döndürüyor. Couleurs byQNET allıklar da 4 farklı rengiyle her zevke hitap ediyor.




Couleurs byQNET allık 70 numara tam bir şeftali rengi, benim allık olarak en çok tercih ettiğim tonlardan biri. 


Couleurs byQNET

Couleurs byQNET allık 71 numara çok tatlı bir pembe tonu.


Couleurs byQNET

Couleurs byQNET allık 72 numara koyu bir ton, bronzer olarak kullanılabilecek bir renk. 


Couleurs byQNET

Couleurs byQNET allık 73 numara açık kahve tonlarda güzel bir renk.


Couleurs byQNET


Siyah karton kutuda ve şık siyah, aynalı, plastik ambalajlarda satılan Couleurs byQNET allıkların pigmentasyonu mükemmel, yapıları yumuşak. 


Couleurs byQNET

Couleurs byQNET allıkların içerikleri ve diğer merak ettiğiniz bilgilere aşağıdaki görselden ulaşabilirsiniz. 


Couleurs byQNET


Siz Couleurs byQNET allıklardan hangi rengi beğendiniz, yorumlarınızı bekliyorum.






23 Yorumlar

  1. 70 i kullandım ben de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  2. Farklı renkler bir arada guzelmis

    YanıtlaSil
  3. harika renkleri varmış 73 numara çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  4. Great post dear, so nice and interesting, love it!     

    YanıtlaSil
  5. Renkleri de çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  6. Qnet allıkların renkleri birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  7. Qnet allığın 72ve 73 numaralarının renklerini çok beğendim 😊

    YanıtlaSil
  8. Hiç denemedim ama allıkların renkleri süper :)

    YanıtlaSil
  9. 72 numarayı çok beğendim canım 😍

    YanıtlaSil
  10. Formula seems to be really good:) Regards:**

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM