Bee Home Ürünleri

Bee Home Saklama Kapları

Günlük hayatımda evimin farklı yerlerinde pratik ürünleri kullanmayı seviyorum. Bee Home markasının ürünleri de öncelikle mutfağımda bana yardımcı olan rengarenk ürünler. 
Bee Home, 50 yıla yakın tecrübeleriyle geliştirdikleri, toksik plastik içermeyen, sağlığa uygun hammaddelerle üretilen, uluslararası sertifikalara sahip, yenilikçi, şık ve pratik ürünler üretiyor.


Bee Home 3'lü mini yuvarlak saklama kapları


Bee Home 3'lü mini yuvarlak saklama kapları, 8,5x8x5,5 cm ölçüleriyle, evde, okulda, piknikte ve daha birçok yerde çok kullanışlı, rengarenk, kolayca açılıp kapanan kapakları var. Kase kısımları şeffaf, böylece içindekini rahatça görebiliyorum.


Bee Home No Frost saklama kapları


Bee Home No Frost saklama kapları, özel yapıları sayesinde içindeki yiyeceğin daha hızlı donmasını sağlıyor. Buzlanmayı minimuma indiriyor, gıdaların besin değerini koruyor. Çiğ et, balık, tavuk gibi bozulabilecek ürünleri rahatlıkla saklayabilirsiniz. -20 dereceye kadar kullanılabiliyor. Kapakları yumuşak rahatça kapanıp açılıyor.

Bee Home Sweet şeffaf saklama kapları, 1,2 lt, 1,9 lt ve 2,2 lt'lik ölçüleriyle ve şeffaf alt kısımlarıyla mutfağımda büyük kolaylık sağlıyor. 3 saklama kabını içiçe yerleştirerek boşken dolapta fazla yer kaplamasını da önlüyorum. Kapakları da birbirinin içine girmesi için uygun ölçüde üretilmiş.


Bee Home Ananas Soyucu ve Dilimleyici


Bee Home Ananas Soyucu ve Dilimleyici ananasları kolayca yiyecek hale getiren pratik bir alet. 


Bee Home Style Hanger Stil Askı


Bee Home Style Hanger Stil Askı, 6 tane birarada olarak paketlenmiş. Tasarımı oldukça güzel, iki ucunun üst kısımlarında etek vb. eşyaların biritlerinden asmak için özel bölümler de düşünülmüş.

Bee Home ürünlerini A101 marketlerde ve internette birçok sitede bulabilirsiniz. Ürün yelpazeleri çok geniş herkesin ihtiyacına uygun bir ürün bulunabilir.

Siz hangi Bee Home ürününü kullandınız, yorumlarınızı bekliyorum.

24 Yorumlar

  1. Çok güzel ve kaliteliler, A101 e gidip mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
  2. beehome ürünlerini ben de çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Şu saklama kaplarını ihtiyacım olmasada alıyorum çok güzeller resmen al beni diyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kullanışlılar, her mutfakta bulunmalı :)

      Sil
  4. Bee home ürünleri ne kadar cici duruyor canım.

    YanıtlaSil
  5. Bee home ürünleri ne kadar güzel. Ben de bu tarz ürünleri çok seviyorum 🙂

    YanıtlaSil
  6. Bee home ürünlerini severek kullanıyorum bende.

    YanıtlaSil
  7. Ananas Soyucu ve Dilimleyici'yi görmüştüm. Pratik olsa gerek.

    YanıtlaSil
  8. melabaağ iyi haftasonlarısııı :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy ayy ne güzelmiş yeni cicilerin.Güzel günlerde kullan ablacım.

    YanıtlaSil
  10. saklama kapları hayat kurtarıcı görevi görüyor. her şeyi buzdolabı poşetine koyamıyorsunuz ;)

    YanıtlaSil
  11. Bee Home'un sahipleri acaba İTÜ mezunu falan mı? Çok merak ettim. Estetik ve kullanışlı ürünler ortaya koymuşlar. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bilgim yok ama haklısınız logo arı olunca insan düşünmeden edemiyor.

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM