Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey






Herkese merhaba, mim yazıları nedense bana hep zor gelmiştir. O yüzden mim yazmayı pek sevemiyorum ama sevgili arkadaşlarım Lerzan'ın başlattığı ve Derya'nın beni etiketlediği mime katılmam gerekiyordu, cevaplarım kısa oldu artık idare edin :D
 

Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?
 O kadar çok varki :D İlk olarak çok duygusalım, alınganım, ufacık şeylerden nem kaparım. Ama huyum böyle ne yapabilirim.
 

En büyük takıntın nedir?
 Başak burcuyum genelde Başaklar takıntılı insanlardır, bende de yeterince var.
 

Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?
 Vardır herhalde, içime attığım çok şey var, onlar sır mı değil mi bilemedim şimdi.
 

Hayattaki en büyük başarın nedir?
 Öyle büyük başarılara imza atmış biri değilim :) Ama yaptığım her şeyde de güzel sonuçlar alırım.

Seni en mutlu eden şeyler nedir?
 Küçücük şeylerden mutlu olmayı beceririm. Bir güzel söz, ufak bir hediye havalara uçurmaya yeter.

En sevdiğin ünlü kim?
 Müzik dinlemeyi severim, izlediğim pek çok film var ama şu ünlüyü seviyorum diye hiçbir fikrim yok. Mabel Matiz ve Sıla dinlemeyi severim ama onları seviyormuyum bilmiyorum.
 

Şansa inanır mısın şans getirdiğini düşündüğün bir eşyan var mı?
 Şans var ama düzenli olarak aynı kişiler mi şanslıdır acaba. Bir eşyanın şans getirdiğini görmedim ama belki ben rastlamamışımdır.
 

Hayalindeki meslek ve nedeni?
 Hep Arkeolog olmak istemiştim. Artık Indiana Jones'tan mı kaynaklanıyor yoksa başka bir sebep mi var düşünmedim. Ama arkeologların çalışmaları hep ilgimi çekmiştir, Başak burcu insanları detaycıdır, minik fırçalarla tarihi eserleri sabırla yeraltından çıkarmayı isterdim.
 

Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
 Genelde kafamın bozulduğu konuyu düşünür de düşünürüm. Kal gelir, oturur kalırım. Enerjim düşer, hareket etmek istemem.
 

En sevdiğin film ya da dizi
 Komedi dizilerini severim. Romantik komedi filmlere bayılırım, Celal ile Ceren'i defalarca seyredebilirim.
 

Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
 Ne isterlerse sorsunlar burdayım beklerim :)



Kimler katılmak isterse paylaşsınlar, cevaplarını merak ediyorum 

:)

19 Yorumlar

  1. Indiana Jones bende çok severim 😊 ne güzel yazmışsın keyifle okudum 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊...

    YanıtlaSil
  2. birbirimizi tanımamızı sağlayan bir mim olmuş..sevdim...

    YanıtlaSil
  3. hoş bir mim olmuş ama bazen insanın kendi ile ilgili soruları cevaplaması zor oluyor....

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım seni daha iyi tanıdım şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. ha haaaa kendinle ilgili çok olumlusun ha haaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Hakkımda bilmediğiniz 11 şey mimin kısa ama öz cevaplar olmuş Esracım. Hep mutlu ol seni sıkan şeyleri düşünme boşver.

    YanıtlaSil
  7. Kısa ve öz olmuş canım :) Katıldığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. canım katıldığın için çok teşekkür ediyorum. Romantik komedileri ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel cevaplar benimde yükselenim başak.

    YanıtlaSil
  10. Bloğun yeni tarzı güzel olmuş,hayırlı olsu. Blogger profiline bloğun linkini eklemeyi unutma :) Bulamadım çünkü bende google dan baktım .Güzel ,içten bir mim olmuş .🎈

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM