Avon Maxima & Maxime

Avon Maxima&Maxime



Avon'un içindeki muhteşem gücü göster olduğun her yerde izini bırak sözleriyle tanıtılan parfümleri Avon Maxima&Maxime harika kokularıyla favorim oldular.

Avon Maxima


Yağının sonsuz bir gençlik vadettiği, sonsuzluğa çiçek açan altınotuyla yaratılmış. Sıcak, çekici, çiçeksi bir EDP

50 ml'lik çok şık altın rengi bir kapakla süslenmiş cam bir şişede sunulmuş. 

Kokusu başdöndürücü oldukça etkileyici bir EDP Avon Maxima.


Avon Maxima


Avon Maxime


Eski çağların en değerli reçinesi
Olibanium ile yaratılmış. Olibanium parfümlerde kullanılan ilk bileşenler biri.

Tütsülü, odunsu, enerjik bir erkek parfümü Avon Maxime. Kokusu mükemmel ben çok sevdim.

75 ml'lik gümüş renkli şık bir kapak ve şişenin üzerindeki aksesuarı ile satışa sunulmuş.


Avon Maxime


Avon Maxime tıraş sonrası losyonu

Ürün 100 ml'lik plastik, çıtçıtlı kapaklı, gümüş rengi bir tüpte. 


Kokusu harika, kolayca sürülüyor ve hemen emiliyor. Verdiği nem yeterli, kokusu kalıcı. 


Siz Avon'un hangi parfümlerini kullandınız, yorumlarınızı bekliyorum.

Avon Eve Truth EDP yazımı okumak için tık

Avon Far Away EDP yazımı okumak için tık










29 Yorumlar

  1. Biz her ikisini de sevdik eşimle kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Little Black Dress kullanmıştım ben çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. avon kullanmadım piki bi bakıyım hoş şeyler sölemişiin :)

    YanıtlaSil
  4. Avonun en beğendiğim parfümü perceive sürekli kullandığım parfümlerden bir tanesidir.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel kokuları var özellikle erkek olanı

    YanıtlaSil
  6. Avon parfümün şişesini de çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  7. kokusunu çok merak ediyorum Avon Maxima parfümünün

    YanıtlaSil
  8. Avon'un Cherish parfümünü kullandım, bitmek üzere az kaldı. Aslında yeni bir Avon parfümü arıyorum kendime. En çok hangisini tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten Avon parfümleri harika kokuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kullandıklarımdan hep memnun kaldım :)

      Sil
  10. Ambalajlarını çok sevdim. kokuları da eminim görünüşleri kadar güzeldir..

    YanıtlaSil
  11. Avon ürünleri ilgimi çekiyor, ne yazık ki artık Avusturya' da üyelik sistemi yok. Almanya' dan bakmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avusturyada olmamasına şaşırdım, her ülkede var sanıyordum Deryacım.

      Sil
  12. Avon parfümlerini (Tomorrow ve Today) yıllar yıllar önce kullanmıştım. Eminim hala güzeldir kokuları

    YanıtlaSil
  13. I tried them and they smell really really nice, they only little bit pricey as for Avon:**Regards

    YanıtlaSil
  14. Avon'un bazı kokularını seviyorum. Bunlara da bakayım.

    YanıtlaSil
  15. Güzel bir tasarımı var aynı kalite içerikte de varsa denemeye değer.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM